رکورد بیشترین لایک در یوتیوب، برای تریلر بتلفیلد ۱

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بازی بتلفیلد ۱ (Battlefield 1) هفته‌ی پیش با یک تریلر معرفی شد و اگر دوست داشتید نظر مردم را درباره‌ی آن بدانید، حالا بهترین زمان است: این تریلر در یوتیوب بیشتر از یک میلیون لایک گرفته است! این تعداد لایک برای یک تریلر بی‌سابقه بوده و درواقع باید گفت بتلفیلد ۱ رکورد لایک را در یوتیوب شکسته است.

بتلفیلد ۱ تا زمان انتشار این مطلب، بیش‌تر از ۱ میلیون و ۱۰۷ هزار لایک دارد و نسبت تعداد لایک‌ها به تعداد دیسلایک‌ها هم مثبت است.

این درحالی‌ست که یک هفته‌ی پیش از آن، وقتی قسمت جدیدی از مجموعه‌بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) با عنوان Call of Duty: Infinite Warfare معرفی شد، خشم بازی‌کننده‌ها را برانگیخت و نزدیک به ۱.۴ میلیون Dislike را از سوی کاربران یوتیوب نصیب ویدیوی آن کرد. به‌این‌ترتیب این ویدیو رتبه‌ی پنجمین ویدیو با بیشترین Dislike را در تاریخ یوتیوب گرفت.

بتلفیلد ۱ تا زمان انتشار این مطلب، بیش‌تر از ۱ میلیون و ۱۰۷ هزار لایک دارد و نسبت تعداد لایک‌ها به تعداد دیسلایک‌ها هم مثبت است. این تریلر تنها ۲۰ هزار رای منفی دارد.

برای این‌که تخمین دقیق‌تری از این عدد داشته باشید. بد نیست آن را با تعداد لایک‌های تریلر رسمی استار وارز: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) مقایسه کنید. این تریلر در یوتیوب تنها ۶۶۰ هزار لایک داشت و تیزر آن هم چیزی حدود ۱۴۴ هزار لایک دریافت کرده بود.

این بازی برخلاف چند نسخه‌ی گذشته که فضایی مدرن داشتند، در زمان جنگ جهانی اول رخ می‌دهد و تمرکز ویژه‌ای روی جنگ‌های آن زمان دارد که شامل مبارزه با اسب‌ها، تانک‌ها و هواپیماهای آن دوره می‌شوند. بازی‌کننده‌ها در نقش سربازان آن زمان قرار می‌گیرند و از سلاح‌ها، نارنجک‌ها و سایر تجهیزات نظامی جنگ جهانی اول استفاده می‌کنند. همچنین به نظر می‌رسد که اتفاقات بازی از دید چند شخصیت مختلف دنبال می‌شود.

استودیوی DICE به گیمرها و طرفداران مجموعه‌ی بتلفیلد قول داده که بتوانند در سناریوی چندنفره به شکل ۶۴ نفره بازی کنند.

بازی بتلفیلد ۱ در تاریخ ۳۰ مهر ماه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده اگر این نسخه را از طریق سرویس EA Access شرکت EA که روی کنسول ایکس باکس وان و PC عرضه شده خریداری کنید، می‌توانند چهار روز زودتر به بازی دسترسی پیدا می‌کنید.

منبع: Game Spot

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ashina

    عه خب فرشته خانوم میزاشتی کاش تریلرشو …

    1. Avatar ابوالفضل

      تریلرش در سایت قبلا گذاشته شده.در خبر( Battlefield 1 معرفی شد)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه