ریزر فون را می‌توان به یک لپ‌تاپ تبدیل کرد

۲۰ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه گوشی‌های هوشمند، بخش بزرگی از زندگی امروزی ما را تشکیل می‌دهند، ولی شرکت‌ها هنوز هم به دنبال آوردن قابلیت‌های کامپیوترها به گوشی هستند. برای مثال سامسونگ DeX را ساخته است که به گوشی‌هایش یک رابط کاربری شبیه به کامپیوترها می‌دهد. شرکت ریزر، یکی از بزرگترین سازنده‌های تجهیزات مخصوص بازی دنیا، ایده‌ای بسیار بهتر و جالب‌تر را مطرح کرده است.

می‌توان از ریزر فون به عنوان صفحه‌ی نمایش دوم استفاده کرد و برای مثال، اطلاعات بازی را در آن دید.

این شرکت لپ‌تاپی به اسم Project Linda را به نمایشگاه CES 2018 آورده است که در اصل، یک داک بزرگ برای گوشی ریزر فون (Razer Phone) است. این دستگاه یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی دارد، حافظه‌ای ۲۰۰ گیگابایت در اختیار افراد قرار می‌دهد و هم‌چنین یک پورت USB Type-C و یک پورت USB معمولی دارد. حتی یک پورت هدفون هم روی این لپ‌تاپ قرار گرفته است.

گوشی ریزر فون را در قسمت پایینی این لپ‌تاپ قرار می‌دهید و فقط هم از قدرت سخت‌افزاری آن استفاده نمی‌کنید، بلکه ریزر فون تبدیل به تاچ پد لپ‌تاپ می‌شود.

می‌توانید حتی چند کار را به صورت همزمان انجام دهید. می‌توانید با گوشی پیغام بفرستید و در عین حال روی صفحه‌ی نمایش بزرگتر، در وب گشت و گذار کنید.

می‌توان از ریزر فون به عنوان صفحه‌ی نمایش دوم استفاده کرد و برای مثال، اطلاعات بازی را در آن دید.

لپ‌تاپ Project Linda ریزر یکی از جالب‌ترین ایده‌هایی است که تا به حال دیده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی این دستگاه را در ادامه ببینید.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه