ریزر نسل جدید لپ‌تاپ‌های Blade Stealth را معرفی کرد

۱۵ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت ریزر از نسل جدید لپ‌تاپ‌های Blade Stealth رونمایی کرد. این محصول ۱۲.۵ اینچی برای افراد حرفه‌ای و معمولی ساخته شده و برای انجام دادن طیف وسیعی از کارها مناسب خواهد بود. باتری آن فوق‌العاده است و سخت افزار تعبیه شده برای این لپ‌تاپ‌ هم برای بازی کردن و انجام کارهای روزمره بسیار عالی خواهد بود.

مدل جدید لپ‌تاپ‌های Blade Stealth با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ دلار راهی بازار می‌شوند.

بدنه‌ی این محصول آلومینومی است و شرکت ریزر از نسل هفتم تراشه‌های Core  i7 روی آن استفاده کرده است. رم مدل جدید Blade Stealth را می‌توان با ۱۶ گیگابایت ارتقا داد و حتی می‌توان تا ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD روی آن نصب کرد. همچنین شرکت ریزر گفته که این لپ‌تاپ از نو با یک طراحی جدید ساخته شده و تنها همان مدل قبلی با سخت افزار جدیدتر نیست.

این لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی از یک صفحه نمایش QHD لمسی با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است. البته خریداران می‌توانند این محصول را با صفحه نمایش ۴K هم در اختیار داشته باشند. یک باتری ۵۳.۶ وات‌ ساعتی روی لپ‌تاپ Blade Stealth جدید قرار گرفته که ۱۵ درصد ظرفیت بیشتری در مقایسه با مدل قبلی دارد. براساس گفته‌های ریزر با یک بار شارژ می‌توان ۹ ساعت با دستگاه کار کرد.

قیمت این محصول از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و می‌توان آن را از طریق فروشگاه‌های آمازون، مایکروسافت و سایت ریزر خریداری کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر این محصول را ببینید:

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

Birthday_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ken

    خیلی لپتاپ خویه کاشکی موجود کنید

  2. Avatar Amir

    کاش دیج گالا لپ تاپ های ریزر رو موجود می کرد. 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه