ال‌جی: مدام ریستارت شدن G4 مشکلی سخت‌افزاری است

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از ماه‌ها شکایت کاربران در شبکه‌های اجتماعی، شرکت ال‌جی بالاخره وجود مشکلی بزرگ در گوشی G4 را تایید کرده است. برخی از خریداران G4، با مشکلی مواجه شده‌اند که باعث می‌شود گوشی‌شان مدام ریستارت شود؛ طوری که گوشی روشن می‌شود، خاموش می‌شود، دوباره روشن می‌شود و این چرخه را ادامه می‌دهد. به‌طور کلی، استفاده از گوشی به دلیل وجود این مشکل غیرممکن می‌شود.

ال‌جی قول داده است تا تمام گوشی‌هایی که با مشکل ریستارت شدن روبرو شده‌اند را تعمیر کند.

شرکت ال‌جی به تازگی به وب‌سایت TechRadar گفته است که از این موضوع خبر دارد. طبق گفته‌ی سخن‌گوی ال‌جی، مشکل کاملا سخت‌افزاری است و به دلیل اتصال بد قطعات پیش آمده.

این شرکت کره‌ای هم‌چنین گفته است که اگر گوشی خریداری شده هنوز گارانتی‌اش تمام نشده است، دارندگان G4های مشکل‌دار می‌توانند آن را به نمایندگی‌های ال‌جی بدهند تا گوشی‌شان تعمیر شود. البته ال‌جی به این موضوع هم اشاره کرده است که شرایط گارانتی ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد.

مشکل ریستارت شدن گوشی‌های G4 را برای اولین بار در شهریور ماه سال جاری شنیدیم. با این حال،‌ ال‌جی هیچ اقدامی نسبت به حل مشکل این گوشی‌ها انجام نداد و همین موضوع باعث شد کاربران به شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر، Reddit یا یوتیوب روی بیاورند و از ال‌جی بخواهند تا این مشکل را حل کند.

ال‌جی قول داده است تا تمام گوشی‌هایی که با مشکل ریستارت شدن روبرو شده‌اند را تعمیر کند.

منبع: TechRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar توحید

    سلام،هنوز قبول میکنند؟؟؟گوشی من LG E435 هست و جدیدا مدام ریست میشه…

  2. Avatar Jiran

    سری های جدید مشکلشون حل شده

  3. Avatar مصطفی

    خدا لعنت کنه ال جی رو گوشی من دوبار سوخت
    یکبار گارانتی قبول کرد ولی دفعه دوم قبول نکرد
    کلا ال جی نخرید

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه