روی میز (زیبا به رنگ مس)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یک میز مسی بچینید و از هنر ایرانی لذت ببرید

چند سالی است که دوباره استفاده از ظروف مسی متداول شده‌است. امروزه در بیشتر خانه‌ها یک یا چند ظرف پخت‌وپز از جنس مس پیدا می‌شود. «روی میز»، برای خرید ظروف مسی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا پیشنهادهایی دارد؛ ظروفی که به میز پذیرایی‌تان زیبایی می‌بخشند و قیمت مناسبی هم دارند.

‌ ‌

Cupper_no7_1قندان مسی زنجان

عصرهای طولانی تابستان جان می‌دهد برای گپ‌وگفت‌های دوستانه و چای نوشیدن. می‌توانید با استفاده از قندان مسی زنجان، حال‌وهوای سنتی به سینی‌ چای‌تان ببخشید. از این قندان می‌توانید به‌جای شیرینی‌خوری کوچک روی میز کارتان هم استفاده کنید. به خاطر داشته باشید برای شستن قندان مسی زنجان از آب و صابون و ابر استفاده کنید و آن را در ماشین ظرف‌شویی نگذارید.

‌ ‌

Cupper_no7_2سینی تزیینی مسی طرح «و ان یکاد»

اختصاص‌دادن یکی از دیوارهای کوچک اتاق نشیمن‌تان به تابلوهای سنتی، جلوه‌ای خاص به دکوراسیون خانه خواهد بخشید. سینی مسی زنجان با قلم‌زنی آیه‌ی «و ان یکاد» و نقوش سنتی تزیین شده است.

‌ ‌

Cupper_no7_3

سینی مسی زنجان

رنگ معمولی که از کالاهای مسی می‌شناسیم همان رنگ آشنای آجری و مسی است؛ اما بعضی از محصولات مسی سفیدکاری شده‌اند. سینی هشت ضلعی مسی زنجان با طرح بته‌جقه حکاکی و با قلع سفیدکاری شده‌است.

‌ ‌

Cupper_no7_4

میوه‌خوری پایه‌دار

با ظرف میوه‌خوری پایه‌دار مسی جلوه‌ی میزتان را چند برابر کنید. از این ظرف برای سرو شیرینی‌های کوچک و مربایی هم می‌توانید استفاده کنید.

‌  ‌

Cupper_no7_5

کاسه‌ی مسی پایه‌دار

استفاده از یک یا چند ظرف با طرح سنتی، چیدمان سفره یا میزتان را بسیار متفاوت می‌کند. وقتی در کاسه‌ی مسی پایه‌دار خورش، آش یا سالاد سرو کنید، خواهید دید که مهمان‌‌های‌تان از دیدن این کاسه‌ی مسی به هیجان می‌آیند.

Cupper_no7_6

قوری مسی زنجان

سرعت زندگی، استفاده از چای کیسه‌ای را بیشتر کرده‌است؛ با این‌حال چای دمی هم‌چنان در دورهمی‌های فامیلی و دوستانه جای خودش را دارد. طعم واقعی چای را در قوری مسی زنجان تجربه کنید.

‌ ‌ ‌

Cupper_no7_7

شیرجوش مسی

شیرجوش یکی از ظروف کاربردی در آشپزخانه است. شیرجوش مسی زنجان برخلاف بیش‌تر ظروف مسی، دسته‌ا‌ی پلاستیکی دارد که استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.

ملاقه‌ی مسی زنجان

ملاقه‌ی مسی زنجان کنار کاسه‌ی مسی ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کند. اگر خورش را در کاسه‌ی مسی سرو می‌کنید، ملاقه‌ی مسی زنجان را داخلش بگذارید تا حس خوب سفره‌های قدیمی، تمام‌وکمال به شما و مهمان‌های‌تان منتقل شود.

لیوان مسی زنجان

فکرش را بکنید بعد از یک رانندگی طولانی در بعدازظهر تابستان به خانه رسیده‌اید و یک لیوان شربت بهارنارنج خنک در لیوان مسی زنجان به دست‌تان داده‌اند. لیوان مسی زنجان با طرح قلم‌زنی ظریف برای سرو چای و شربت انتخاب مناسبی است.

‌ ‌

Cupper_no7_8

کتری مسی

این کتری برای قوری مسی زنجان کوچک است. برای این کتری می‌توانید یک قوری کوچک سرامیکی به رنگ قرمز یا سبز بخرید و از چای دم‌کشیده روی کتری مسی لذت ببرید.

‌ ‌
Cupper_no7_9

قابلمه‌ی مسی زنجان

قابلمه‌های مسی برای پخت خورش بسیار مناسب هستند. قابلمه‌ی مسی حجم مناسبی دارد و می‌توانید به عنوان یکی از قابلمه‌های دم‌دست از آن استفاده کنید. حواس‌تان باشد غذاهایی با طعم غالب ترش در آن نپزید؛ چون مواد اسیدی لعاب قلع را از بین می‌برند.

‌ ‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه