ساخت بازی روی Nintendo Switch اصلا سخت نیست

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنسول جدید نینتندو در ظاهر بسیار باحال و جذاب است و قابلیت‌های بسیار خوبی را هم در خودش جای داده. با این حال، اگر این کنسول بازی نداشته باشد، به درد گیمرها نمی‌خورد و کسی به سمت‌اش نمی‌رود. خود نینتندو هم که به غیر از یکی دو عدد ماریو و یک زلدا، چیز دیگری ندارد تا برای Nintendo Switch رو کند. حتی ساختن همین بازی‌ها هم سال‌ها طول می‌کشد و برای مثال همین زلدای جدید، سال‌ها است که طول کشیده. شرکت‌های مختلف بازی‌سازی باید از کنسول نینتندو پشتیبانی کنند و نینتندو باید تا می‌تواند، بازی‌سازان را به سمت کنسول جدیدش جذب کند.

مشکل اصلی Nintendo Switch توان پردازشی این کنسول است.

«مایکل پکتر» (Michael Pachter)، از تحلیل‌گران قدیمی صنعت بازی، در جدیدترین قسمت از برنامه‌ی خودش گفته است که ساخت بازی برای Nintendo Switch سخت نخواهد بود. پکتر گفته است: “مستقیما از بازی‌سازان شنیده‌ام که در مقایسه با دو کنسول دیگر، ساخت بازی برای نینتندو سوییچ بسیار راحت‌تر است. مشکل اصلی توان پردازشی این کنسول است.”

NintendoSwitch-2

مشکل قدرت کنسول Nintendo Switch تا به حال بارها مطرح شده است. این کنسول بازی، از نظر توانایی پردازشی از پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان بارها ضعیف‌تر است.

اینکه نینتندو بتواند شرکت‌های مختلف بازی‌سازی را به سمت Switch جذب کند، یکی از مهم‌ترین وظایف این شرکت است. تمام شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ سال‌ها پیش اعلام کردند که اصلا قصد ندارند برای کنسول بازی Nintendo Wii U بازی بسازند و این کنسول، به غیر از عناوین مستقل کوچک و بازی‌هایی که خود نینتندو می‌سازد، هیچ بازی دیگری ندارد.

منبع: YouTube

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه