ساخت فصل دوم کسلوانیا تایید شد

۲۱ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روزی است که مجموعه‌ی سریالی «کسلوانیا» (Castlevania) پخش شده. این مجموعه که به صورت انیمیشنی و برای شبکه‌ی نت‌فلیکس (Netflix) ساخته شده، شامل چهار قسمت است که مثل تمام برنامه‌های نت‌فلیکس، همگی با هم عرضه شده‌اند. طبق گزارش خبرگزاری Deadline، شرکت نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل دوم کسلوانیا را صادر کرده است.

مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا از سوی منتقدان و هم‌چنین طرفداران این مجموعه، بازخورد بسیار خوبی گرفته است.

بر اساس خبر منتشر شده، نت‌فلیکس می‌خواهد که فصل دوم کسلوانیا، طولانی‌تر از فصل اول باشد؛ طوری که قرار است فصل دوم این مجموعه، در هشت قسمت تولید شود.

«آدی شانکار»، تهیه کنندگی مجموعه‌ی نت‌فلیکس کسلوانیا را برعهده داشت. او قرار است روی فصل دوم هم کار کند. به غیر از ادامه‌ی کسلوانیا، یوبی‌سافت هم‌چنین از آدی شانکار خواسته که یک مجموعه‌ی سریالی شبیه به کسلوانیا، از روی «فرقه اساسین» (Assassin’s Creed)‌ بسازد. فعلا اطلاعات بیشتری از مجموعه‌ی فرقه اساسین در دست نداریم، جز اینکه این مجموعه هم قرار است ساختار انیمه-مانند کسلوانیا را حفظ کند.

مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا از سوی منتقدان و هم‌چنین طرفداران این مجموعه، بازخورد بسیار خوبی گرفته است و این نقدهای مثبت، بدون شک دلیل اصلی سفارش ساخت فصل دوم آن بوده‌اند. نمی‌دانیم که آیا «وارن الیس» (Warren Ellis)، نویسنده‌ی فصل اول و یکی از معروف‌ترین نویسنده‌های کمیک حال حاضر، روی فصل دوم هم کار می‌کند یا نه.

منبع: Eurogamer

telegram_ad2_1

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه