ساخت هیتمن بعدی لغو نشده

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز بود که شنیدیم شرکت اسکوئر انیکس، همکاری‌اش را با استودیوی بازی‌سازی IO Interactive لغو کرده است. اسکوئر انیکس در بیانیه‌ای که منتشر کرده بود، با اشاره به ضررهای مالی که به خاطر سرمایه‌گذاری روی سازندگان هیتمن محتمل شده بود، گفته بود که می‌خواهد این استودیو را بفروشد. شرکت اسکوئر انیکس گفته بود که نمی‌خواهد بگذارد استودیوی IO Interactive تعطیل شود و به همین دلیل، به دنبال سرمایه‌گذارهای تازه‌ای برای کار با این استودیو است و همین حالا هم وارد مذاکره با چند شرکت شده.

تصور می‌کنیم شرکت‌های بزرگ دیگری، مثل یوبی‌سافت، الکترونیک آرتز یا اکتیویژن، از همین حالا برای خرید IO Interactive وارد مذاکره شده باشند.

امروز شایعه‌ای شنیدیم که می‌گوید ساخت هیتمن بعدی هنوز هم در IO Interactive ادامه دارد. بر اساس اطلاعاتی که وب‌سایت آلمانی Gamestar منتشر کرده است، منبعی موثق به این سایت گفته که حقوق مجموعه بازی‌های هیتمن متعلق به خود استودیوی IO Interactive است.

منبع این سایت هم‌چنین به این موضوع اشاره کرده که مراحل ساخت هیتمن بعدی نه تنها شروع شده، بلکه ۵۰ درصد هم پیشرفت کرده بود؛ طوری که قرار بوده Hitman: Season Two در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود.

وب‌سایت Gamestar با تایید اخباری که منبع خودش منتشر کرده، گفته که استودیوی بازی‌سازی IO Interactive هفته‌ی آینده درباره‌ی این اتفاقات به صورت رسمی صحبت خواهد کرد.

تصور می‌کنیم شرکت‌های بزرگ دیگری، مثل یوبی‌سافت، الکترونیک آرتز یا اکتیویژن، از همین حالا برای خرید IO Interactive وارد مذاکره شده باشند.

به نظر شما، کدام شرکت در نهایت سازندگان هیتمن را می‌خرد؟

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مجید نوردوست مجید نوردوست

    مایکروسافت نمیخره ؟ ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه