ساده‌ترین گوشی دنیا را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در دوره گوشی‌های هوشمند دیگر کمتر کسی به سمت یک گوشی ساده می‌رود. در واقع گوشی‌های هوشمند انقدر ویژگی دارند که به ابزار کار هم تبدیل شده‌اند. در این میان گروهی تصمیم گرفتند که یک گوشی بسیار ساده و بسیار زیبا بسازند. گوشی که The Light Phone نام دارد و تنها کاری که انجام می‌دهد برقراری تماس است. این گوشی از طراحی مینیمالی بهره می‌برد و در حالی که بسیار ساده به نظر می‌رسد، زیبایی خاص خودش را دارد.

این گوشی نه پیام کوتاه ارسال می‌کند و نه ایمیل می‌فرستد. هیچ کار خاصی به جز تماس گرفتن انجام نمی‌دهد. حتی بلوتوث هم ندارد. گوشی Light از شبکه ۲G پشتیبانی می‌کند  و هر سیم‌کارتی را هم می‌توان روی آن قرار داد. سازندگان این گوشی می‌گویند که ساخته آن‌ها تا ۵ روز شارژ نگه‌میدارد و در رنگ‌های سفید و سیاه عرضه می‌شود.

پروژه ساخت این تلفن همراه روی سایت Kickstarter آغاز شده بود و اکنون این گوشی آماده فروش می‌رود. براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه با قیمت ۱۵۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

 

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar EA

    یه نوکیا دارم قشنگ ۸ روز شارژ نگه میداره. #جدی هم پیام کوتاه ارسال میکنه هم زنگ میزنه هم یادآور داره. بازی هم داره..این چه خبره ۱۵۰ دلار!!!!!!!! این به درد آدمایی میخوره که دوس دارن قهوه گرون بخورن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه