سازندگان DriveClub و DiRT با هم ادغام می‌شوند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو هفته‌ای از تعطیلی استودیوی بزرگ و قدیمی «لاین‌هد» (Lionhead) از سوی مایکروسافت نگذشته بود که سونی هم یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای‌اش را تعطیل کرد. استودیوی بازی‌سازی Evolution، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های مسابقه‌ای Motorstorm، WRC و هم‌چنین بازی DriveClub، کمتر از ده روز پیش تعطیل شد. این استودیو که پانزده سالی در ساخت بازی‌های مسابقه‌ای تجربه دارد، به کمک شرکت بازی‌سازی «کدمسترز» (Codemasters) دوباره زنده شده است.

مدیرعامل کدمسترز می‌گوید که می‌خواهد به بر و بچه‌های Evolution این فرصت را بدهد تا بازی جدیدی بسازند.

شرکت کدمسترز چند ساعت پیش خبر از جذب تمام و کمال اعضای Evolution Studios داد. این استودیوی انگلیسی از این پس به جای Evolution Studios، به عنوان یکی از استودیوهای زیرمجموعه‌ی کدمسترز شناخته خواهد شد. حتی «میک هاکینگ»، موسس استودیوی از هم پاشیده‌ی Evolution هم به کدمسترز پیوسته است. البته هاکینگ دیگر مدیریت استودیوی سابق‌اش را برعهده نخواهد داشت و به عنوان یکی از مدیران کدمسترز فعالیت خواهد کرد.

«فرانک سانیر»، مدیرعامل شرکت بازی‌سازی کدمسترز، درباره‌ی جذب اعضای استودیوی Evolution گفته است: “ما می‌خواهیم تا این تیم همانطور که هست باقی بماند. ما می‌خواهیم تا آن‌ها مثل قبل بازی خودشان را بسازند. البته تعامل وجود خواهد داشت و با همدیگر کارهای‌مان را به اشتراک خواهیم گذاشت. اما می‌خواهیم تا آن‌ها یک تیم باقی بمانند و به انجام کاری که در آن مهارت دارند، ادامه دهند.”

با این حال، استودیوی جدید کدمسترز قرار نیست روی مجموعه‌های تثبیت شده‌ی این شرکت مثل DiRT یا Grid کار کند. مدیرعامل کدمسترز می‌گوید که می‌خواهد به بر و بچه‌های Evolution این فرصت را بدهد تا بازی جدیدی بسازند.

استودیوی بازی‌سازی Evolution از روز ۲۵ آوریل سال جاری (دو هفته‌ی آینده)، به کدمسترز می‌پیوندد.

منبع: GameIndustry.biz

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar yasin

    مرسی بابت خبراتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه