سازندگان Infinity Blade از بازی موبایل جدیدشان رونمایی کردند

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «اپیک گیمز» را بیشتر به خاطر ساخت مجموعه‌های «آنریل تورنمت» (Unreal Tournament) و «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) می‌شناسیم، اما این استودیو چند وقتی است که تمام و کمال تمرکز خودش را روی ساخت موتور پایه‌ی بزرگ‌شان گذاشته است؛ موتور پایه‌ی آنریل امروزه در بازی‌های زیادی استفاده می‌شود و می‌توان از آن برای ساخت بازی روی هر پلتفرمی استفاده کرد. اپیک گیمز پیش از این با ساخت مجموعه بازی‌های «اینفینیتی بلید» (Infinity Blade) روی موبایل، قدرت موتور پایه‌ی آنریل انجین را در گوشی‌های هوشمند هم به تصویر کشیده بود. این شرکت بازی‌سازی با یک بازی جدید به اسم Battle Breakers دوباره به بازی‌های موبایل بازگشته است.

بازی Battle Breakers یک نقش‌آفرینی تاکتیکی است و با استفاده از موتور پایه‌ی آنریل انجین ۴ ساخته شده.

اپیک گیمز با رونمایی از بازی Battle Breakers، پلتفرم‌های این بازی را کامپیوتر و سیستم‌های عامل iOS و اندروید معرفی کرده است. این بازی یک نقش‌آفرینی تاکتیکی است و با استفاده از موتور پایه‌ی آنریل انجین ۴ ساخته شده. این بازی قرار است داستانی کاملا فانتزی داشته باشد و از نینجاها و روبات‌ها گرفته تا شوالیه‌ها و حتی دایناسورهایی که حرف می‌زنند را در خودش جای دهد. در Battle Breakers تیمی از قهرمان‌های مختلف برای خودتان می‌سازید و با استفاده از آن‌ها، مبارزه می‌کنید.

امکان بازی کردن همزمان بین پلتفرم‌های کامپیوتر و iOS و اندروید وجود خواهد داشت. بازی Battle Breakers فعلا به صورت آزمایشی فقط در کشور فیلیپین عرضه شده و قرار است تا پایان سال جاری میلادی، در تمام مناطق دنیا عرضه شود. اگر دستگاه اندرویدی دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر، فعلا روی گوگل پلی‌استور برای ثبت نام و دریافت زودتر بازی ثبت نام کنید.

منبع: All Games Delta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه