سازندگان Titanfall جنگ ستارگان می‌سازند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«پاتریک سودرلاند» (Patrick Soderlund)، مدیر استودیوهای بازی‌سازی الکترونیک‌آرتز، از برنامه‌های‌شان برای ساخت بازی در مجموعه‌ی جنگ ستارگان خبر داده است. طبق گفته‌ی سودرلاند، استودیوی بازی‌سازی Respawn Entertainment مشغول ساخت یک بازی در مجموعه‌ی جنگ ستارگان است.

کارگردان God of War 3 قرار است این جنگ ستارگان جدید را بسازد.

استودیوی بازی‌سازی Respawn Entertainment که چند سال پیش توسط کارگردانان مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه: جنگاوری نوین» (Call of Duty: Modern Warfare) تاسیس شد، تا به امروز یک بازی عرضه کرده است. بازی «تایتان‌فال» (Titanfall) اولین ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی Respawn Entertainment بود و این استودیو هم در حال حاضر، مشغول ساخت شماره‌ی دوم این بازی است.

در حالی که تمام استودیوهای زیرمجموعه‌ی الکترونیک‌آرتز، مثل Visceral Games، بایوویر، DICE یا استودیوی تازه تاسیس شده‌ی Motive مشغول ساخت بازی‌هایی در مجموعه‌ی جنگ ستارگان هستند،Respawn یک استودیوی مستقل است و هنوز هم به صورت قراردادی با الکترونیک‌آرتز کار می‌کند.

Titanfall

«استیگ اسموسن» (Stig Asmussen)، کارگردان قسمت سوم از مجموعه بازی‌های خدای جنگ (God of War)، کارگردانی جنگ ستارگانی که استودیوی Respawn می‌سازد را بر عهده گرفته است. اسموسن در سال ۲۰۱۴ میلادی به استودیوی بازی‌سازی Respawn پیوسته بود.

ظاهرا بازی‌ای که Respawn می‌سازد، یک اکشن‌ماجرایی سوم‌شخص و داستان-محور است.

نام‌های بزرگی در صنعت بازی مشغول ساخت بازی در مجموعه‌ی جنگ ستارگان هستند. الکترونیک‌آرتز، «امی هنیگ»، کارگردان سه‌گانه‌ی آنچارتد و «جید ریموند»، تهیه‌کننده‌ی مجموعه بازی‌های اسپلینترسل و فرقه‌ی اساسین را برای ساخت یک بازی در مجموعه‌ی جنگ ستارگان برعهده گرفته و استودیویی جدید به آن‌ها داده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از عناوین جنگ ستارگانی که الکترونیک‌آرتز می‌سازد در دست نداریم، اما احتمال اینکه در E3 امسال، خبرهایی از این بازی‌های بشنویم، کم نیست.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه