ساخت یک ساعت آنالوگ که به گوشی هوشمند وصل می‌شود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «بریتلینگ» (Breitling) جدیدا یک ساعت هوشمند ساخته که ویژه‌ی استفاده‌ی خلبانان و هوانوردان طراحی شده است. این ساعت Breitling Exospace B55 نام دارد.

این ساعت تا عمق ۱۰۰ متر ضدآب است اما توصیه می‌شود که چون برای کاربردهای هوانوردی ساخته شده، آن را زیر آب نبرید و امتحان‌اش نکنید.

نمای این ساعت بر اساس سیستم مدل Cockpit B50 و سایر مدل‌های سری «حرفه‌ای» (Professional) طراحی شده ولی سیستم داخلی آن دارای قابلیت Bluetooth LE هست که با آن می‌تواند به گوشی هوشمند کاربر وصل شود.

این ساعت شباهتی به نمونه‌های اندرویدی ندارد؛ اتفاقا عقربه‌های آنالوگ روی یک صفحه‌ی تقریبا کلاسیک دارد، به علاوه‌ی دو خط نمایش اطلاعات. تمام جزییات این ساعت در سوییس ساخته شده و دقت آن ۱۰ برابر ساعت‌های استاندارد «کوارتز» (Quartz) است.

قاب ساعت مشکی و از جنس تیتانیوم هست و قطر نمایشگر آن ۴۶ میلیمتر، ضخامت‌اش ۱۵٫۲۵ میلیمتر و طول بندهای آن (مدل TwinPro) به اندازه‌ی ۲۴ و ۲۲ میلیمتر است. صفحه‌ی این ساعت با کریستال‌های یاقوت کبود و یک لایه‌ی مات در دو طرف آن محافظت می‌شود.

این گوشی مجهز به بلوتوث است و به گوشی هوشمند کاربر وصل می‌شود.

این گوشی مجهز به بلوتوث است و به گوشی هوشمند کاربر وصل می‌شود.

ساعت Breitling Exospace B55 تا عمق ۱۰۰ متر ضدآب است اما توصیه می‌شود که چون برای کاربردهای هوانوردی ساخته شده، آن را زیر آب نبرید و امتحان‌اش نکنید.

از قابلیت‌های ویژه‌ی این ساعت، ثبت زمان‌های تیک آف، پرواز، تاریخ‌ها و غیره است که دانستن و به خاطر سپردن‌شان برای یک خلبان ضروری است.

این ساعت از طریق سیستم بلوتوث به گوشی هوشمند کاربر وصل می‌شود و روی نمایشگرش اخبار ایمیل‌ها، SMS، نوتیفیکیشن‌های واتساپ (WhatsApp)، تماس‌ها و تذکر قرارهای پیش رو نمایش داده می‌شود.

Breitling-Exospace-B55-smartwatch-swiss-aviator

Breitling-Exospace-B55-smartwatch-swiss-aviator-2-

منبع: Breitling

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar عليرضا هاشمي

    ممنون از مطلب جالبتون!

    تعجب می‌کنم چطور بعضی از دوستان در نظراتشون ساعت بریتلینگ چند هزار دلاری رو با ساعت‌های هوشمندِ اسباب بازی مقایسه می‌کنن!!!
    محض اطلاع باید بگم، بریتلینگ، یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های سوییسیه که تخصص خاصی در زمینه ساخت ساعت‌های تخصصی مثل ساعت‌های هوانوردی (Aviation Edition) و اتومبیل‌رانی (Racing Edition) داره!!!
    دوستانی که با دنیای خودرو آشنایی دارن، حتما می دونن که ساعت چند هزار دلاری نصب شده در داشبورد خودروهای فوق لوکس بنتلی (Bentley) از همین برند بریتلینگ هست!
    مشخصه که هدف کمپانی بریتلینگ از طراحی چنین ساعتی، نه رقابت با ساعت‌های هوشمند، بلکه کاربردی کردن هرچه بیشتر ساعت‌های رده هوانوردی خودش بوده.

    با سپاس

  2. Avatar آریا

    یعنی یکی از ضعیف ترین مطالب دیجی کالا بود!
    شما همین الان در دیجی گالا چند تا ساعت کاسیو Edifice با توانمندی خیلی بالاتر و قابل اتصال به تلفن موجود دارید.
    و نوشتن از ساعتی که نه جدیده، نه خاصه و حتی توی ایران هم می شه بهترش رو راحت اینترنتی خرید چه فایده ای داره؟
    هر چی که گوگل میده بیرون رو که نباید ترجمه کرد (که صد البته بیشتر ایرانیان علاقه مند به فناوری به انگلیسی مسلط اند!)

    1. Avatar آرمان احمدیان

      به نظرتون کاری ندارم.
      اما به نویسنده بابت تائید این مطلب منتقدانه تبریک میگم… ایکاش همه مون یاد بگیریم انتقادپذیر باشیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه