ساعت‌های هوشمند: سامسونگ بیشتر می‌فروشد، اپل کمتر

۵ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موسسه‌ی آماری The International Data Corporation جدیدترین ارقام مربوط به فروش گجت‌های پوشیدنی را در سه‌ماهه‌ی گذشته‌ی میلادی منتشر کرده است. بر اساس این آمار، سامسونگ به آرامی مشغول رسیدن به اپل در فروش گجت‌های پوشیدنی یا همان ساعت هوشمند است.

اپل هنوز هم بیشترین سهم را از این بازار به خودش اختصاص داده.

همانطور که می‌توانید در تصویر پایین ببینید، اپل در حالی که در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی ۳.۶ میلیون ساعت هوشمند عرضه کرده بود، در همین بازه‌ی زمانی در سال ۲۰۱۶ توانسته فقط ۱.۶ میلیون گجت پوشیدنی عرضه کند. از سوی دیگر، سامسونگ رشد کرده است. این شرکت کره‌ای که سال گذشته ۰.۴ میلیون گجت پوشیدنی فروخته بود، امسال توانسته در سه‌ماهه‌ی دوم سال، ۰.۶ میلیون دستگاه بفروشد.

بدون شک، مهم‌ترین عامل در رشد سامسونگ عرضه‌ی ساعت هوشمند Gear S2 است. ساعت هوشمند سامسونگ دو مدل مختلف دارد و از سوی اپراتورهای امریکای شمالی هم پشتیبانی می‌شود. سامسونگ توانسته است سهم‌اش را از بازار گجت‌های پوشیدنی دو برابر کند؛ در حالی که اپل ۵۵ درصد در مقایسه با سال گذشته افت کرده است.

البته اپل هنوز هم بیشترین سهم را از این بازار به خودش اختصاص داده و افت این شرکت  در فروش گجت‌های پوشیدنی، رکود این بازار را به کلی نشان می‌دهد.

انتظار داریم سامسونگ در شهریور ماه سال جاری، از ساعت هوشمند Gear S3 رونمایی کند. در حالی که اپل مطمئنا از سیستم عامل WatchOS 3 در سال جاری رونمایی خواهد کرد، هنوز از رونمایی مدل جدید اپل واچ مطمئن نیستیم.

منبع: Android Authority

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar کامران

    به نظر بنده اسمارت واچ ۳ سونی که بسیار با کیفیت و مقرون بصرفه (بسیار ارزانتر از ساعت های هوشمند سامی و اپل) و بهترین باتری و تکنولوژی صفحه نمایش دولایه انحصاری (یک لایه رنگی و یک لایه سیاه سفید و بسیار کم مصرف که میتوان همیشه در حالت روشن نگه داشت) و اندروید Wear که با تمام گوشی های اندرویدی کارمی کند(بر عکس سامسونگ که سیستم عامل تیازن است و فقط با گوشی های سامسونگ فقط کار میکند) و داشتن GPS مستقل و قطب نما و WIFI، مناسب ترین و بهترین ساعت هوشمندحال حاضر است.
    متاسفانه بازار فقط بر اساس تبلیغات استوار است ومصرف کننده نمی تواند بهترین ها را با کمترین هزینه تهیه کند.

  2. Avatar مهدی

    ما که اینجا عکسی نمیبینیم !!!

  3. Avatar Next is Now

    گوی رقابت در این میدان هم از اپل ربوده خواهد شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه