ساعت‌هوشمند سامسونگ Gear S3 یک مدل کلاسیک هم دارد

۲۰ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا مشخص شده که شرکت سامسونگ در کره‌جنوبی به ثبت علامت‌ تجاری ساعت هوشمند Gear S3 Classic پرداخته است. این مساله وجود یک نسخه کلاسیک از ساعت جدید Gear S3 را تایید می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2، یکی از ساعت‌های پرطرفدار در بازار فعلی در دو طرح کلی موجود است. یک نسخه استاندارد که شبیه یک ساعت مدرن ورزشی طراحی شده و یک مدل کلاسیک که شبیه یک ساعت آنالوگ کلاسیک طراحی شده است.

هفته گذشته در خبری مطلع شدیم که ساعت جدید سامسونگ با مجموعه‌ای از حسگر‌های جدید به بازار عرضه می‌شود که قابلیت‌های مربوط به ورزش و سلامتی را بهتر از همیشه در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ویژگی‌هایی مانند تراشه GPS، سرعت‌سنج، ارتفاع‌سنج و فشارسنج. مهم‌ترین قابلیت این ساعت یعنی تراشه GPS آن به کاربر امکان می‌دهد که حتی در غیاب گوشی‌هوشمند موقعیت جغرافیایی خود را تشخیص دهد. از طرف دیگر این GPS نقش کلیدی‌‌ هم در کارکرد سرعت‌سنج دارد تا بتواند عملکردی مناسب داشته باشد. به این شکل سامسونگ Gear S3 قادر خواهد بود مجموعه‌ای از اطلاعات ورزشی مثل سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط، مجموعه مسافت پیموده شده در هر فعالیت را برای کاربر فراهم کند. از این اطلاعات ذخیره‌ای هم ایجاد می‌شود که فرد در صورت لزوم بتواند رکوردها و سابقه خود در فعالیت‌های مختلف را بررسی کند. ارتفاع‌سنجی هم که گفته می‌شود در این ساعت به کار رفته ارتفاع فرد در هر لحظه را بر روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد.

ظاهرا سامسونگ Gear S3 مثل مدل سال قبل صفحه‌نمایش گرد دارد.

انتظار می‌رود ساعت‌های سامسونگ Gear S3 و Gear S3 Classic در نمایشگاه IFA امسال که بین ۲ سپتامبر تا ۷ سپتامبر (۱۲ تا ۱۷ شهریور) در برلین برگزار می‌شود رونمایی شوند.

‌‌

منبع: PhoneArena

 ‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    چند وقتیه که تو فکر خرید یه Gear S2 بودم اما به نظر باید یه مقدار دیگه صبر کنم و منتظر Gear S3 باشم واقعا فوق العادست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه