ساعت هوشمند نوکیا را ببینید

۲۳ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسید که شرکت نوکیا چند سال پیش روی ساعت هوشمندی با نام Nokia Moonraker کار می‌کرده که البته هیچ وقت راهی بازار نشده است. این ساعت هوشمند توسط نوکیا ساخته شده بود؛ اما عرضه‌ی آن به وسیله‌ی مایکروسافت به تاخیر افتاد تا اینکه کلا پروژه‌ی ساخت این ساعت هوشمند متوقف شد. در واقع مایکروسافت زمانی که نوکیا را خرید پروژه ساخت این ساعت هوشمند را متوقف کرد.

امروز ویدیو و تصویری از این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده که ما را با این محصول بیشتر آشنا می‌کنند. در این ویدیو رابط کاربری این محصول و دیگر ویژگی‌های آن نشان داده می‌شوند. ساعت هوشمند Moonraker در مرحله‌ی آزمایشی قرار داشته و چیزی‌هایی که الان از آن می‌بینیم قطعا نتیجه نهایی نبوده‌اند.

این ساعت هوشمند می‌توانست اعلان‌های مختلف را به کاربران نشان دهد. می‌توانست تماس‌های از دست رفته را پیش روی کاربران قرار دهد یا اعلان‌های فیسبوک را به نمایش در بیاورد و حتی می‌توانست قدم‌های کاربران را بشمارد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی که از این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده را مشاهده کنید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید. دستگاهی که هیچ وقت راهی بازار نشد و کاربران هیچ وقت نتوانستند از آن استفاده کنند.

منبع: nokiapoweruser

‌‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar وحید

    واقعا نوکیا خسته چند سال روی ساخت این فکر کرده؟؟!!خیلی طوفانی برگشته نوکیا،بیقه ی شرکتا ورشکست نشن؟!

    1. Avatar فرهاد

      دکتر این ساعت برای خیلی سال پیشه در اون زمان اگه وارد بازار میشد میترکوند

  2. Avatar سان.

    نوکیا آینده رو می دید … اما دیر می‌ساخت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه