ساعت هوشمند هواوی با سیستم عامل تایزن راهی بازار می‌شود

۸ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس گزارش‌های منتشر شده از روزنامه‌های کشور کره‌ی جنوبی، شرکت هواوی در حال ساخت ساعت هوشمند جدیدی با سیستم عامل «تایزن» (Tizen) است. شرکت هواوی در چند سال گذشته ساعت هوشمند هم ساخته بود و اکنون به نظر می‌رسد که برای ساخت مدل جدید آن‌ها می‌خواهد از سیستم عامل تایزن استفاده کند.

شرکت هواوی ساعت هوشمند جدید خودش را با سیستم عامل تایزن عرضه می‌کند.

البته این شرکت چینی هنوز خبر ساخت ساعت هوشمند خودش را تایید نکرده است؛ اما چند ماه پیش بود که یکی از مدیران هواوی ساخت نسل جدید این محصول را اعلام کرده بود. در اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره شده که هواوی ساعت هوشمند جدید خودش را با همکاری سامسونگ تولید خواهد کرد و به همین دلیل از سیستم عامل تایزن روی آن استفاده می‌کند. شرکت سامسونگ اصلی‌ترین توسعه‌ دهنده‌ی تایزن در دنیا به حساب می‌آید و حتی ساعت Gear S3 را با این سیستم عامل عرضه کرده بود. این موضوع بار دیگر نشان می‌دهد که توسعه دهندگان علاقه‌ی زیادی به استفاده از سیستم عامل Android Wear برای ساخت گجت‌های پوشیدنی ندارند و حالا باید ببینیم که گوگل چه تدابیری برای این سیستم عامل می‌اندیشد.

در گذشته گفته شده بود که هواوی به فکر ساخت یک سیستم عامل جدید برای ساعت‌های هوشمند است؛ اما به نظر می‌رسد که این پروژه با ورود سامسونگ و سیستم عامل تایزن فعلا نهایی نمی‌شود. البته پشتیبانی سامسونگ از تایزن باعث شده که توسعه‌دهندگان مختلفی برای این سیستم عامل برنامه‌ها تهیه کنند.

منبع: JoongAng IIbo

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمدعلی

    باید بگم ک هواوی فک نکنه ک علت فروش ساعتای سامسونگ سیستم عاملشه،علتش برند سامسونگه
    و این سیستم عامل مسخره،فقط فروش هواوی را پایین میاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه