ال‌جی به فکر ساخت ساعت هوشمند هیبریدی است

۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ساعت هوشمند

به گزارش سایت SlashGear، به نظر می‌رسد ال‌جی روی پروژه ساخت ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان LG Watch Timepiece  تمرکز می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این گجت، هیبریدی بودن آن است.

LG Watch Timepiece ترکیبی از ساعت هوشمند و آنالوگ را دربر دارد. این گجت درکنار بهره‌مندی از سیستم عامل گوگل Wear OS به ویژگی‌های یک ساعت فیزیکی آنالوگ هم مجهز شده است. در این گزارش گفته شده این ساعت هوشمند از چرخ‌دنده میکرو و ویژگی‌های دقیق ساعت کوارتز مکانیکی بهره می‌برد.

گفته می‌شود ال‌جی Timepiece یک بدنه فولاد ضدزنگ دارد و گواهی استاندارد IP68 را دریافت می‌کند. ال‌جی در قلب این ساعت هیبریدی از یک باتری ۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. با غیرفعال کردن سیستم عامل و انتخاب Watch Mode می‌توان تنها با یک بار شارژ حدود ۱۰۰ روز از این ساعت هیبریدی استفاده کرد. شنیده‌ها حاکی از این است که ساعت جدید ال‌جی از یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی با دقت تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ بهره می‌برد.

از دیگر قابلیت‌های احتمالی این محصول ال‌جی می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰۰، ۴ گیگابایت حافظه و ۷۶۹ مگابایت رم اشاره کرد. این گجت ال‌جی از وای‌فای، پورت USB-C، بلوتوث ۴.۲، NFC و GPS هم پشتیبانی می‌کند. البته تا نهایی شدن مشخصات این محصول ال‌جی باید منتظر اخبار بیشتری باشیم. نظر شما درمورد ساعت هیبریدی ال‌جی چیست؟

منبع: SlashGear

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. کاربر

    با تشکر از اطلاع رسانی و نقدهای عالی دیجی کالا و اینکه به نظر مشتری احترام میگذارید.
    سخت هست در مورد کالایی که هنوز به مارکت عرضه نشده و چند ماهی تستش را نداد ه نظر داد.
    نکته مثبت عمر باطری این ساعت هوشمند هست که بی نهایت مهم هست و آن را از یک ابزار تفننی نوجوانان یا جوانان به یک ساعت قابل اعتماد برای همه تبدیل میکند.هیبریدی بودن ساعت هم به کاهش سطح استرس از تمام شدن باطری کمک مبکند.کنتراست بالای صفحه و کاربردی بودن اطلاعات در نگاه اول جلب توجه میکند.ضد آب بودنش هم نشان ازماندگاریش دارد.

    نکته منفی ظاهر اسباب بازی مانند ساعت است که شخصیت خاصی به مالکش با توجه به قیمت و تگنولوژی بالایش نمیده. در ضمن سبمکارت نمیخورد و به تکنولوژی صحبت کردن خاصی هم برای کاربر برای مکاامه تلفنی مجهز نیست. پس بازار فروشش محدود خواهد بود.رزولوشن پایین صفحه و صفحه کوچک آن بازار فروش خوبی را در میان نوجوانان و جوانان برایش ایجاد نمی کند.
    نتیجه گیری: هنوز تکنولوژی ساخت ساعت هوشمند ، مشکل بزرگ عمر دار بودن باطری در مقابل رزولوشن بالا و صفحه بزرگ نمایشگر را حل نکرده اما پیشرفت های خوبی انجام شده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه