سامسونگ، سونی، آلکاتل، HTC و ال.جی در دستان ابرقهرمان‌ها روی پرده سینما

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

افتتاحیه آخرین فیلم سری «انتقام‌ جویان»(avengers) برگزار شد و ظرف چند روز آینده موج این فیلم ابرقهرمانی مارول همه‌ جهان را با خودش خواهد برد. قابل تصور نیست که همه این ماجرای فیلم‌های ابرقهرمانی مارول تازه از یک دهه پیش شروع شده است. وقتی فیلم «آیرون من»(مرد آهنی) گیشه سینماها را منفجر کرد و روح جدیدی به این ژانر دمید. «آیرون من» بود که بنیان فیلم‌های آینده «انتقام‌‌جویان» را پایه‌ریزی کرد. از آن زمان ۱۸ فیلم از این سری ارائه شده‌اند تا به امروز رسیده‌ایم. ابرقهرمان هایی که گیشه‌ها را تسخیر کرده‌اند.

اگر شما هم مثل ما مشتاق دیدن فیلم‌های ابرقهرمانی هستید شاید چشم‌های کنجکاوتان مشتاق کشف یک سری گجت‌ها در این فیلم‌ها باشد که تعدادشان کم هم نیست. گاهی اوقات برخی از این ابرقهرمان های محبوب‌مان گوشی‌هایی در دست داشته‌اند. اما ریتم فیلم فرصت نداده که از نزدیکتر به آنها نگاه کنیم و ببینیم که دقیقا مدل‌شان چیست. برخی از آنها گوشی‌های هوشمند واقعی هستند و بعضی دیگر از تخیل سازندگان فیلم نشات گرفته‌اند. حالا می‌خواهیم به تعدادی از این گوشی‌ها نگاهی بیاندازیم و مطمئن باشید از شنیدن اسم بعضی از آنها تعجب خواهید کرد:

آیرون من(۲۰۰۸)- LG VX9400

صحنه مورد نظر در این فیلم وقتی است که تونی استارک توسط گروهی از افراد ارتش در صحرا تحت تعقیب است. در حالی که استارک تلاش می‌کند خودش را جایی پنهان کند گوشی‌اش را بیرون می‌کشد که مارک LG VX9400 است تا دنبال کمک بگردد. گوشی که به خاطر صفحه نمایش چرخانش منحصر به فرد بود.

آیرون من ۲(۲۰۱۰)- unknown transparent LG phone

سال ۲۰۱۰ دوباره LG از اسپانسرهای فیلم بود. این‌بار اما به جای یک گوشی واقعی ال.جی تونی استارک میلیاردر یک گوشی از نسل‌های آینده‌تر را در دست داشت. ال.جی این گوشی را مخصوصا برای فیلم طراحی کرد. مهم‌ترین نقش گوشی در صحنه دادگاه بود. وقتی استارک از آن استفاده کرد تا سیستم کامپیوتری دادگاه را هک کند و بعد روی مونیتور گوشی اطلاعات محرمانه را نمایش دهد.

انتقام‌جویان ۳(۲۰۱۲)- LG Lotus Elite LX610

در نسخه سال ۲۰۱۰ فیلم «انتقام‌جویان» همه ابرقهرمان‌ها حضور داشتند. تنها گوشی که در این فیلم دیده شد، LG Lotus Elite LX610 بود. گوشی با قاب صدفی شکل که بخاطر ابعاد نزدیک به مربعش ویژه شده بود. ناتاشا رومانف یا همان بیوه سیاه از گوشی استفاده می‌کرد.

آیرون من ۳(۲۰۱۳)- آلکاتل  One Touch Idol  

ال.جی در سه فیلم اول جزو اسپانسرها بود اما سر فیلم چهارم از سری ابرقهرمانی مارول «انتقام‌جویان» که «آیرون من ۳» می‌شد جایش را به آلکاتل سپرد. گوشی‌های آلکاتل را در خیلی از صحنه‌های فیلم می‌توانید ببینید اما در یک صحنه بخصوص تونی استارک توسط مطبوعات محاصره می‌شود و کسی را می‌بینیم که مستقیم جلوی صورتش گوشی آلکاتل مدل One Touch Idol  را گرفته است. در پایان ضبط فیلم از تونی توسط این گوشی عصبانی می‌شود و آن را به دیوار می‌کوبد!

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی(۲۰۱۴)- +HTC One X

اولین فیلمی که کاپیتان آمریکا در آن جداگانه حضور پیدا کرد و شاید متوجه شده باشید که گوشی HTC در سرتاسر فیلم حضور پررنگی داشت. در یک صحنه بخصوص نزدیک به اواخر فیلم  می‌بینیم که الکساندر پیرس، که رابرت ردفورد نقش‌اش را بازی می‌کند، بیوه سیاه را گروگان گرفته و گوشی HTC را با آن دکمه‌های مشخص منویش به عنوان مدرک در دست دارد.

انتقام جویان: دوران آلترون(۲۰۱۵)-گوشی‌های هوشمند سامسونگ

سامسونگ یکی از اسپانسرهای فیلم بود و در سکانس‌های کمی از فیلم گوشی‌های این کمپانی را می‌توانستیم ببینیم. شبیه گوشی که در فیلم «آیرون من۲» دست تونی استارک بود سامسونگ هم یک گوشی شفاف دست ابرقهرمان‌ها در این قسمت داده بود. از آنجایی که هیچ برندی روی گوشی نیست اینکه تفاوت آن را با LG ONE در «آیرون من ۲» درک کنید کار دشواری است. اما در همین فیلم بعدتر به وضوح می‌بینیم که بیوه سیاه گوشی سامسونگ گلکسی S6 EDGE در دست دارد.

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی(۲۰۱۶)-VIVO

وایو سازنده چینی گوشی‌های هوشمند اسپانسر فیلم شد و طبعا در طول فیلم شاهد گوشی‌های مختلف این شرکت بودیم. اما باز هم گوشی تونی استارک بود که بیشترین توجه را دریافت کرد. این هم یک گوشی شفاف دیگر مربوط به آینده بود اما این‌بار آرم وایو رویش بود.

اسپایدرمن: بازگشت به خانه(۲۰۱۷)-سونی اکسپریا

با توجه به اینکه فیلم توسط کمپانی سونی در جهان عرضه شد جای تعجب نیست که گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا در این فیلم به چشم می‌خورند. در سکانسی پیتر پارکر را می‌بینیم که با یک گوشی سونی اکسپریا از یوتیوب ویدیویی را تماشا می‌کند. حتی برخی از آدم بد‌های فیلم هم گوشی اکسپریا سونی به دست دارند.

به جز این‌ها در فیلم «دکتر استرنج» که دو سال پیش پخش شد تصویری از گوشی honor 8 می‌بینیم آن هم وقتی دکتر سوار پورشه‌اش می‌شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. محمد حسین شاه علی

    تو فیلم دکتر استرنج ماشین لامبورگینی هوراکان بود.

  2. علی

    دکتر استرنج پورشه نداشت لامبورگینی هوراکان داشت

  3. محسن

    تو فیلم “کازینو رویال”، دستِ دنیل کریگ K800 سونی اریکسون بود.
    یادش بخیر…

  4. طاها

    شرمنده ولی توو فیلم دکتر استرنج ماشینی که دکتر سوارش میشه لامبورگینی هوراکان خاکستری هست نه پورشه! این دوتا خودرو اصلا شبیه هم نیستن هااااا، خیلی تفاوت دارن…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه