سامسونگ از دیدگاه فوربز یکی از پنج شرکت تاثیرگذار آسیاست

۴ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه‌ی امریکایی «فوربز» (Forbes) اخیرا اسم شرکت سامسونگ را در لیست پنج شرکت بزرگ تاثیرگذار در آسیا قرار داده است. این غول تکنولوژی کره‌ای توانسته است در کنار شرکت چینی علی‌بابا، شرکت هندی HDFC Bank، سونی و هم‌چنین تویوتا قرار بگیرد؛ آن هم به لطف پیشرفت‌های بزرگی که در حوزه‌ی تکنولوژی داشته است.

دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus که اوایل سال عرضه شده‌اند، موفقیت شگفت‌انگیزی داشته‌اند.

فوریز می‌گوید که این شرکت‌ها نه تنها در شکل دادن آسیا، بلکه در شکل دادن دنیا نقش بزرگ و تاثیرگذاری داشته‌اند. طبق نظر این نشریه‌ی اقتصادی، استراتژی تجاری جدیدی که سامسونگ از سال ۱۹۹۳ اجرا کرده است، موجب پیشرفت این شرکت و تبدیل شدن آن به یکی از بازیکن‌های اصلی حوزه‌ی تکنولوژی شده.

فوربز نوشته است: «به لطف تغییراتی که سامسونگ پس از اجلاس فرانکفورت در خود انجام داد، این شرکت از تولید کننده‌ی کوچک وسایل برقی، به شرکتی تبدیل شد که در سال ۲۰۱۲ حتی نوکیا را که بزرگترین سازنده‌ی موبایل در آن سال بود، پشت سر بگذارد.»

سامسونگ در حال حاضر پردرآمدترین شرکت تکنولوژی در دنیا است و بالاتر از اپل قرار گرفته.

پس از قضایای گوشی هوشمند Galaxy Note 7، سامسونگ هم‌چنین سرمایه گذاری‌های خود را در طراحی و ساخت چیپ‌ست‌های مختلف، از حافظه‌های فلش گرفته تا حافظه‌های رم و پردازنده، بیشتر کرد. دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus که اوایل سال عرضه شده‌اند، موفقیت شگفت‌انگیزی داشته‌اند. سامسونگ هم‌چنین حضور بزرگی در حوزه‌ی خودروهای هوشمند و هم‌چنین محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا داشته است.

منبع: Korea Herald

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه