سامسونگ برای معرفی سری ۹ تراشه‌های اگزینوس آماده می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ که تراشه‌های اگزینوس را تولید و راهی بازار می‌کند، قصد دارد تا مدتی دیگر سری نهم این تراشه‌ را معرفی کند. حتی گفته شده که سری ۹ تراشه‌های اگزینوس در مقایسه با مدل‌های قبلی کارآمدتر هستند و عملکرد بهتری دارند.

این شرکت در توییتر خودش عکسی منتشر کرده که در آن به عدد ۹ و تراشه‌ی اگزینوس اشاره شده و حتی در جایی از آن هم به کلمه Cloud یا ابر اشاره شده که به نظر می‌رسد ارتباط مستقیمی با پردازش‌های ابری و سیستم‌های کلود دارد. انتظار می‌رود که سری جدید تراشه‌های اگزینوس روی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس قرار بگیرد.

شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که نسل جدید تراشه‌های سامسونگ با معماری ۱۰ نانومتری ساخته می‌شود و به چهار هسته‌ی M2 مجهز شده‌اند که فرکانس آن‌ها به ۲.۵ گیگاهرتز می‌رسد. همچنین چهار پردازنده‌ی ARM A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز هم داخل این تراشه قرار گرفته‌ است. شایعات می‌گویند که تراشه‌ی سری ۹ اگزینوس به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G71 مجهز شده است.

هنوز نمی‌دانیم که این تراشه در چه تاریخی معرفی می‌شود؛ اما به احتمال زیاد تا قبل از معرفی گوشی گلکسی S8 از طرف سامسونگ معرفی خواهد شد.

منبع: توییتر

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه