سامسونگ به دنبال سهم بیشتری از بازار هند است

۴ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ بزرگترین برند موبایل فعال در هند است و حال به نظر می‌رسد که به سهم بیشتری از بازار موبایل هند هم چشم دارد. طبق جدیدترین آماری IDC (یک شرکت بین‌المللی جمع‌آوری داده) منتشر کرده است، این شرکت کره‌ای در فصل دوم مالی سال ۲۰۱۷ حدود ۲۴ درصد بازار موبایل هند را در اختیار داشته و پس از این برند، تولیدکننده چینی شیائومی با ۱۷ درصد سهم بازار قرار دارد.

معاون بازاریابی سامسونگ هند Mohammad Asim Warsi هم در مصاحبه‌ای بر اهمیت بازار هند برای سامسونگ تاکید کرده است. این مقام مسئول سامسونگ اعلام کرده هند دومین بازار بزرگ فروش موبایل در جهان است و ما توانسته‌ایم حضور خود را در این بازار در جایگاه اول تثبیت کنیم.

سامسونگ اخیرا گلکسی نوت ۸ را در هند عرضه کرده و همراه با آن یک شارژر بی‌سیم هم در اختیار خریداران قرار می‌دهد. اقدامی که درباره گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس هم پیش از این انجام شده بود. یکی دیگر از اقدامات سامسونگ برای افزایش فروش در هند کاهش قیمت گلکسی اس ۸ به میزان ۶۲ دلار بوده است. در کنار این اقدامات شاهد انواع پیشنهادات تخفیفی و شیوه‌های بازپرداختی متنوع بوده‌ایم تا سامسونگ بتواند گوشی‌های بیشتری در هند بفروشد.

معاون بازاریابی سامسونگ هند Mohammad Asim Warsi هم در مصاحبه‌ای بر اهمیت بازار هند برای سامسونگ تاکید کرده است. این مقام مسئول سامسونگ اعلام کرده هند دومین بازار بزرگ فروش موبایل در جهان است و ما توانسته‌ایم حضور خود را در این بازار در جایگاه اول تثبیت کنیم. او اعلام کرده سامسونگ قصد دارد این جایگاه را با خدمات و محصولات نوآورانه در آینده تحکیم کند.

شرکت سامسونگ این نکته را هم اعلام کرده که امکان یک‌بار تعویض مجانی صفحه‌نمایش تنها با مبلغ ۱۵ دلار را برای کسانی که گوشی هوشمندشان را در بازه‌ای خاص (مربوط به یک فروش ویژه در هند) خریداری کرده‌اند فراهم می‌کند.

در عین حال کسانی که در هند تلویزیون‌های QLED سامسونگ را خریداری کنند یک گلکسی اس ۸ پلاس مجانی هم دریافت خواهند کرد. قیمت گلکسی اس ۷  هم که سال پیش معرفی شده بود در هند کاهش یافته و کاربران هندی می‌توانند این گوشی را از طریق فروشگاه آنلاین فلیپ‌کارت به قیمت ۴۶۶ دلار خریداری کنند.

منبع: Sammobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه