سامسونگ تبلت ویندوزی گلکسی بوک را معرفی کرد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته شرکت سامسونگ تبلت گلکسی تب‌پرو S را با سیستم عامل ویندوز معرفی کرد. این شرکت امسال نسل جدید تبلت‌های ویندوزی خودش را با اسم گلکسی بوک در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کرد که به شکل خاص برای رقابت با تبلت‌های سرفیس پرو شرکت مایکروسافت ساخته شده است.

تبلت گلکسی بوک در دو مدل راهی بازار خواهد شد. گلکسی بوک ۱۰ و گلکسی بوک ۱۲ با سیستم عامل ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شوند و از قلم و صفحه کلید مخصوص پشتیبانی می‌کنند. هر دو مدل بسیار باریک طراحی شده‌اند و بدنه‌ای آلومینیومی دارند. براساس اطلاعات منتشر شده هر دو تبلت در مدل‌های فقط وای-‌فای و LTE راهی بازار می‌شوند. تبلت گلکسی بوک ۱۰ از صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد و پردازنده‌ی Core m3 شرکت اینتل روی آن قرار گرفته است. گلکسی بوک ۱۲ هم یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی Super AMOLED  با پشتیبانی از HDR دارد و پردازنده‌ی Core i5 روی آن قرار گرفته است.

Galaxy-Book-2

گلکسی بوک ۱۲ اینچی دوربین بهتری هم در مقایسه با مدل ۱۰ اینچی دارد؛ اما هر دو مدل از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کنند و باتری آن‌ها تا ۱۰ ساعت این محصولات را روشن نگه‌میدارد. صفحه کلیدی که سامسونگ برای این محصولات طراحی کرده، در مقایسه با مدل سال گذشته بهبود‌هایی داشته است. این صفحه کلید جدید به نور پس‌زمینه مجهز شده و ترک‌پد هم دارد.

Galaxy-Book-1

این محصول یک قلم مخصوص هم دارد که می‌تواند تا ۴۰۰۰ سطح مختلف فشار را تشخیص دهد. نوک این قلم تنها ۰.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و نیازی هم به شارژ کردن آن نخواهید داشت. با این قلم می‌توانید نقاشی کنید و به کارهای مختلف بپردازید. این تبلت‌‌ها به ۸ گیگابایت رم هم مجهز شده‌اند.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصولات مشخص نشده است.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    استاد ساخت قلم به صورت جدی وارد کارزار تبلت های ویندوزی شد

  2. Avatar Titan

    قیمتش چقده؟تو چ ظرفیت هایی عرضه میش؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه