سامسونگ در حال ساخت مدل ۲۰۱۶ گوشی Galaxy On7 است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ به تازگی چند مدل از گوشی‌های قدیمی خودش را با بروزرسانی‌های جدید تحت عنوان مدل ۲۰۱۶ راهی بازار کرده است. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال ساخت مدل جدیدی از گوشی گلکسی On7 است که جایگزین مدل سال گذشته خواهد شد.

گوشی گلکسی On7 مدل ۲۰۱۶ از یک صفحه نمایش Full HD با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

براساس اطلاعاتی که در سایت واردات و صادرات کشور هند قرار گرفته، سامسونگ چند قطعه‌ که مربوط به گوشی جدیدی با شماره مدل SM-G610F می‌شود را وارد این کشور کرده است. از آنجایی که گوشی On7 سال گذشته با شماره مدل SM-G600 راهی بازار شده بود، احتمال می‌رود که این قطعات مربوط به مدل جدید باشد.

در لیست منتشر شده، برخی از مشخصات سخت افزاری Galaxy On7 سال ۲۰۱۶ هم دیده می‌شود. این گوشی دو سیم‌کارته خواهد بود که البته محل قرار گرفتن سیم‌کارت دوم به شکل هیبریدی ساخته شده و می‌توان کارت حافظه در آن قرار داد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش Full HD خواهد داشت.

GalaxyOn7-2

مدل قبلی On7 از صفحه نمایشی با کیفیت ۷۲۰p بهره می‌برد و یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی داشت. امیدواریم که مدل جدید On7 از رم و حافظه‌ی داخلی بیشتری  در مقایسه با مدل سال گذشته برخوردار باشد.

منبع: SamMobile

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیدmb

    سامسونگ اگه ی ذره واس مشتریاش ارزش قایل بود ک میومد همون مدل رو رو اپدیت اندروید میداد ن که بیاد سال ب سال گوشیو با همین اسم فقط بخاطر اپدیت اندروید شماره مدلش رو عوض کنه و با قیمت بیشتر بفروشه و اون قبلی رو کسی هم ب مفت از مردم نخره ب هر حال ک از سال ۲۰۱۳ ک اولین اندروید سامسونگا اومدن تو شهرمون گوشیام سامسونگ بوده تا ی سال پیش ک رو اوردم ب سونی و ایفون تجربم اینو ثابت کرده ک سامسونگ اصلا گوشی نیست و مفت نمی ارزه

    1. Avatar علی جوادی

      نظرت خیلی خنده داره…معلوم میشه که اصلا تا بحال سامسونگ نداشتی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه