شاهزاده سامسونگ خانه‌هایتان را تمیز می‌کند

۱۴ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نسل جدید جاروبرقی‌های سامسونگ برای این ساخته شده‌اند که نظافت خانه‌ها را به کار راحت‌تری تبدیل کند. در واقع سامسونگ ادعا کرده که جاروبرقی‌های جدیدش مثل گردباد عمل می‌کند و تمام گرد و خاک خانه را جمع می‌کند. در واقع تکنولوژی جدید این شرکت باعث شده که خاک و خرده‌های کوچک از فرش و از زمین پاک شوند.

جاروبرقی  Prince-2100 نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه است که زباله در مخزن شیشه‌ای آن جمع می‌شود. تماشای جمع شدن و فشرده شدن زباله‌ها داخل مخزن تجربه جالبی است و خوبی آن این است که مثل قدیم اگر سهوا وسیله‌ای وارد دستگاه شود مجبور نیستید همه کیسه را خالی کنید. اینجا همه چیز دیده می‌شود و دسترسی به داخل مخزن خیلی ساده است. برای خالی کردن مخزن هم هیچ خاکی بلند نمی‌شود و فقط کافیست مخزن را از جا بیرون بکشید.

آیا برای شما هم گاهی این سوال پیش آمده که اول جارو کنید یا گردگیری؟ چون وقتی اول گردگیری می‌کنید بعد از جارو دوباره همه جا خاک می‌نشیند و وقتی اول جارو می‌کنید، گرد و خاک و خرده‌ها دوباره روی زمین می‌ریزد؟ این مشکل با داشتن جاروی پرنس سامسونگ کاملا برطرف می‌شود. درست وسط مخزن شیشه‌ای این جاروبرقی، استوانه‌ای قرار دارد که با ایجاد نیروی گریز از مرکز، یعنی چیزی شبیه به گردباد، باعث تفکیک زباله‌های درشت و ریز و البته جمع شدن کامل گرد و خاک می‌شود. به این ترتیب و با کمک نیروی CycloneForce علاوه بر جمع شدن کامل گرد و خاک از سطح فرش و هر سطح دیگری، فیلتر هوای جاروبرقی هم پاکیزه‌تر می‌ماند و هوایی که از جارو خارج می‌‌شود کاملا تصفیه شده است.

صدای زیاد جاروبرقی‌ها عموما یکی از نقاط ضعف آنهاست. اما فکر کنید چقدر خوب است که با جاروبرقی پرنس سامسونگ می‌توانید حین جارو کردن، صدای تلویزیون یا ضبط را بشنوید و به خاطر وجود موتور کم صدای آن هر وقت از روز که دوست داشتید جارو بکشید.

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه