سامسونگ درباره‌ی خبر فراخوان جمع‌آوری مجدد نوت ۷ اظهارنظر کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ مشغول کلنجار رفتن با یک کابوس رسانه‌ای دیگر است. رسانه‌های این روزها از منفجر شدن مدل سالم نوت ۷ خبر می‌دهند و شایعات از احتمال فراخوان مجدد سامسونگ این‌بار برای نسخه‌های به‌اصطلاح سالم گلکسی نوت ۷ می‌گویند. اولین خبر مربوط به منفجر شدن این گوشی در هواپیما بود و بعدتر یک مورد دیگر هم در تایوان گزارش شد.

سامسونگ: باید مطمئن شویم که گزارش‌های اخیر درباره مدل جدید نوت ۷ بوده است.

در این شرایط غیرقابل اعتماد، در آمریکا تامین‌کننده‌های محلی این اجازه را به مشتریان نگران می‌دهند که گوشی‌شان را با هر مدل گوشی دیگری که دوست دارند عوض کنند. این درحالی‌ست که ظاهرا اپراتور آمریکایی AT&T تصمیم دارد به‌طور کلی فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف کند. سامسونگ در این میان تقریبا سکوت رسانه‌ای پیشه کرده و فعلا اطلاعیه یا فراخوان خاصی منتشر نمی‌کند اما در واکنش به انفجار به انفجار اخیر گوشی در هواپیما نوشته‌ی کوتاهی منتشر کرد مبنی بر این‌که تا وقتی با جزییات دقیق متوجه جریان انفجار نشوند و به‌خصوص تا وقتی که کاملا اطمینان پیدا نکنند که نوت ۷ منفجرشده حتما از سری جدید بوده است، نمی‌توانند در این زمینه اظهار نظر خاصی کنند. اما این وعده را داده بود که هرچه سریع‌تر به بررسی مساله پرداخته و مشکل را شناسایی کنند. سامسونگ اعلام کرده بود به‌محض دریافت و بررسی دستگاه، اطلاعات را با مشتریان به اشتراک خواهد گذاشت.

حالا که مدت کوتاهی از این ماجراها می‌گذرد، سامسونگ در بیانیه‌ای مجددا تاکید کرده روی تحقیقات در مورد مشکلات اخیر سرمایه‌گذاری خواهد کرد و مصرانه پیگیر کشف علت ماجراست. این شرکت ضمن تشکر از صبر و تحمل مشتریان در سراسر دنیا، از آن‌ها خواسته اگر موردی پیش آمد سریعا گزارش دهند تا مساله پیگیری شود و ضمنا به آن‌ها اطمینان داده درصورتی که کاشف به عمل آمد همراه داشتن گلکسی نوت ۷ امنیت افراد را تهدید می‌کند، سریعا اطلاع‌رسانی کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    این انفجار های گلکسی نوت ۷ واقعا داره برای سامسونگ دردسر ساز میشه مخصوصا که شایعات واقع بر انفجار نوت ۷ های تعویض شده هم داره قوت می گیره به هر حال این جریانات اصلا برای سامسونگ خوب نبوده و داره سامسونگ رو از میدان رقابت ها حذف می کنه.
    اما اگه یکم روی موضوع خوشبینانه تر نگاه کنیم می تونیم یه چیز بارز رو مشاهده کنیم:از وقتی که گوشی های همراه به صورت کوچک از حدود ۱۵ سال پیش به بازار اومدن اکثرا گوشی ها، باتری یون لیتیوم داشتند و الآن هم که دنیا این قدر پیشرفت کرده هنوز کوچک ترین تغییری و پیشرفتی در این باتری ها ایجاد نشده و تنها تغییر افزایش ظرفیت اون ها بوده.
    حالا اگه یکم دقیق تر نگاه کنیم می بینیم که سامسونگ می تونه از این اتفاقا پیش اومده به عنوان یه فرصت طلایی استفاده کنه و دوباره به روز های اوج برگرده.می پرسین چه جوری ؟اینجوری: دیگه وقتشه سامسونگ یه تکون به بخش باطری های تلفن همراه بده و یه نسل جدید از باطری ها رو معرفی کنه.یعنی دیگه از باطری های یون لیتویم استفاه نکنه و به جاش یه نسل جدید اختراع کنه که احتمال انفحار به صفر برسه و ظرفیت هم تا حد زیادی بالا بره.با این همه نبوغ سامسونگ توی صنعت های گوناگون این کار نسبتا دشوار از سامسونگ بر می آد.
    به امید روزی که باتری های گوشی ها تغییر کنن و علاوه بر امنیت، اون ها رو در ظرفیت های ۱۰۰۰۰ میلی آمپر به بالا ببینیم.

  2. Avatar احمد

    دوستان میشه هنگام انفجار با قلمش تیر اندازی کنیم؟
    یا مثلا از قلم به عنوان ضامن استفاده کرد؟
    خدا رو چه دیدید شاید به کارمون اومد

  3. Avatar شهاب

    بابا دمش گرم تا کشته نده ول کن نیست جالب اینجاست خیلیا میان از کار سامسونگ دفاع میکنن…

  4. Avatar Next is Now

    به نظر میرسه یه سریا دارن تو این قضیه از آب گل آلود ماهی می گیرن واقعیت اینه که سامسونگ با سرعت سرسام آوری داشت تو صعنت گوشی های هوشمند پیشرفت میکرد و هیچ اتفاقی جز این نمیتونست تا حدی سرعتشو کند کنه اما هرچی که بود سامسونگ با اقداماتش مشتری مداری رو به من و همه ی خریداران محصولش نشون داد

    1. Avatar Ali

      خوده سامی داره میگه اگه بفهمیم واسه جونه مردم خطرناکه کلا جمعش میکنیم بعد میگی مشتری مداریییی؟مردم ۱۰۰۰ تا انتخاب دیگه می تونن بکنن سامی اگه این کارو نکنه تا ۱ ماه دیگه باید کلی غرامت بده.این یک محصول در سطح دنیاس آشه کشکه خاله نیست که مجبور باشن بخرن.

    2. Avatar سالار

      به زودی این شرکت از گردونه رقابت حذف و چیزی ازش نمیمونه

  5. Avatar Ali

    از خنده ترکیدم”ضمنا به آن‌ها اطمینان داده درصورتی که کاشف به عمل آمد همراه داشتن گلکسی نوت ۷ امنیت افراد را تهدید می‌کند، سریعا اطلاع‌رسانی کرده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد”
    غسر مستقیم گفت ما بمب ساختیم کسی دستش نگیره حالا شما بیاید با تعصب بگید دورغه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه