سامسونگ در زمینه درآمدزایی از فروش گوشی به اپل نزدیک‌تر می‌شود

۱۲ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۹

شرکت سامسونگ در فصل سوم مالی اختلاف خود با اپل را در حوزه درآمدزایی از فروش گوشی‌های هوشمند از قبل هم کمتر کرده است.

شرکت کره‌ای سامسونگ موفق شده رهبری خود در بازار از نظر عرضه گوشی را حفظ کند و با در اختیار داشتن سهم ۲۱.۲ درصدی از عرضه در رتبه اول قرار بگیرد. این در حالی است که اپل با در اختیار داشتن سهم ۱۱.۴ درصدی سامسونگ را در این بازار دنبال می‌کند.

البته با وجود این آمار، میزان سود اپل در فصل مالی مورد بحث ۶۹.۹ درصد بوده در حالی که سامسونگ توانسته سودی معادل ۲۱.۸ درصد از فروش موبایل را کسب کند.

سوای بحث عرضه، اپل حدود ۳۲ درصد از درآمد این بازار را در اختیار دارد در حالی که سامسونگ سهم درآمدی در حدود ۲۳.۱ درصد دارد. این موضوع نشان دهنده کم شدن اختلاف سامسونگ و اپل در بازه زمانی مشابه سال قبل است. این اختلاف که سال ۲۰۱۵ در حدود ۱۵.۵ درصد بوده حال به ۸.۹ درصد رسیده است.

البته با وجود این آمار، میزان سود اپل در فصل مالی مورد بحث ۶۹.۹ درصد بوده در حالی که سامسونگ توانسته سودی معادل ۲۱.۸ درصد از فروش موبایل را کسب کند.

در مجموع بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد عملکرد اپل با عرضه آیفون‌های ۸ و آیفون X فوق‌العاده بوده در حالی که سامسونگ هم با گسترده‌تر کردن پورتفولیوی گوشی‌های هوشمندش موفق شده در رقابت بهتر از گذشته عمل کند.

منبع: Sammobile


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ساسان

    خلاصه اینکه آیفون با فروش کمتر سود بیشتری می‌بره حالا سامسونگ هم یاد گرفته میخواد همون راه گران فروشی رو دنبال کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه