سامسونگ در سال ۲۰۱۷ رکورد درآمد جدیدی برای خود ثبت کرد

۱۲ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
درآمد سامسونگ

به لطف کارخانه‌های ساخت حافظه‌ی سامسونگ، این شرکت توانسته است درآمدی شگفت‌انگیز برای سال ۲۰۱۷ ثبت کند. سامسونگ آمار و ارقام تجاری مربوط به سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده است. این شرکت در سال گذشته‌ی میلادی درآمدی به اندازه‌ی ۵۳.۷ تریلیون وون داشته است که معادل ۵۰ میلیارد دلار است. این رقم برای سامسونگ یک رکورد محسوب می‌شود. بیشترین درآمد سامسونگ در سال ۲۰۱۳ و به اندازه‌ی ۳۶.۸ تریلیون وون بوده است.

بخش گوشی‌های موبایل سامسونگ در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ رشد یا افت چندان عجیبی نداشته است.

بخش گوشی‌های موبایل سامسونگ در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ رشد یا افت چندان عجیبی نداشته است. از ماه اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۷ سامسونگ موبایل درآمدی به اندازه‌ی ۲.۴ تریلیون وون داشته است؛ یعنی چیزی معادل ۲.۲۳ میلیارد دلار. در همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته، سامسونگ موبایل ۲.۵ تریلیون وون درآمد داشت.

شرکت سازنده‌ی صفحه‌های نمایش سامسونگ در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ درآمدی ۱.۳ میلیارد دلاری داشته است که تفاوتی با سال گذشته ندارد. با این حال، احتمالا این رقم در سال آینده و به خاطر خرید پنل‌های اولد سامسونگ از سوی اپل، بسیار بیشتر خواهد شد.

سامسونگ ماه آینده قرار است از پرچم‌دار موبایل بعدی خود یعنی Galaxy S9 رونمایی کند. با این حال، این شرکت انتظار دارد حجم بزرگی از درآمد خود در سال ۲۰۱۸ باز هم به خاطر فروش حافظه باشد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه