چرا سامسونگ دلیل انفجار نوت ۷ را نمی‌گوید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که سامسونگ گلکسی نوت ۷ را از بازار جمع‌آوری کرد و دیگر آن را تولید نمی‌کند؛ گفته که درباره‌ی دلیل این خرابی و انفجارها تحقیق می‌کند. حالا در خبرها گفته شده که این شرکت کره‌ای متوجه خرابی نوت ۷ شده؛ اما فعلا قصد ندارد درباره آن صحبت کند. لازم به ذکر است که خرابی این تلفن همراه هوشمند خسارت ۵ میلیارد دلاری به این شرکت وارد کرد.

سامسونگ گفته زمانی نتایج این تحقیقات را منتشر می‌کند که تحقیقات داخلی این شرکت که با همکاری شرکت UL و سازمان Korea Testing Laboratory انجام می‌شود، به پایان برسد. البته سامسونگ قبلا گفته بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ دلیل انفجار نوت ۷ را اعلام خواهد کرد؛ اما در حالی که چیزی تا پایان سال ۲۰۱۶ باقی نمانده، این شرکت هنوز آمادگی اعلام دلیل خرابی گوشی خودش را ندارد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که انفجار گلکسی نوت ۷ مربوط به باتری این گوشی می‌شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد داشته از حداکثر ظرفیت باتری بسیار باریک Note 7 استفاده کند و به همین دلیل باتری منفجر میشده است. در واقع تغییرات خود سامسونگ روی باتری نوت ۷ موجب این اتفاق شده بود.

منبع: BGR

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    برای اینکه واقعا نفهمیده و حدس میزنه.
    اگر بگه و غلط از آب دربیاد آبروش از این هم بیشتر میره. به نظرم باید دیگه سامی را فراموش کرد… شرکت فوق العاده پول پرست و ضعیف… این مساله باتری، همه چیز سامی را برملا کرد… بخصوص ضعف تکنولوژی این شرکت… این شرکت همه چیزش وابسته است و از خودش و مستقلا چیزی و ابداعی نداره…

  2. Avatar Yasin

    عجب نبوغی داشتن مهندسای سامی . بقیه ی شرکتا هم حتما نمیدونستن ک میشه از حداکثر ظرفیت باتری استفاده کرد که استفاده نکردن :-!

  3. Avatar hamedevil4

    چون این مشکل در ۷ اچ هم هست ترس از خبر دادن مشکل داره که همه فرار کننن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه