[MWC 2016] سامسونگ دوربین Gear 360 را معرفی کرد

۳ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Gear 360

شرکت سامسونگ در نمایشگاه MWC 2016 دوربینی برای ضبط ویدیوهای ۳۶۰ درجه معرفی کرد.

دوربین Gear 360‌ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.

این دوربین که ظاهری گرد دارد، در اندازه‌ی یک توپ بیسبال ساخته شده و به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند ویدیوهای ۳۶۰ درجه ضبط کنند. دوربین جدید سامسونگ به نام Gear 360 راهی بازار خواهد شد و سه‌پایه‌ی مخصوصی برای آن طراحی شده تا دوربین روی آن قرار بگیرد.

دو دوربین روی این محصول کره‌ای شکل قرار گرفته که هرکدام آن‌ها با زاویه دید بسیار عریض از زاویه‌های مختلف فیلم‌برداری می‌کنند. البته کاربران می‌توانند این دوربین را در حالت تک دوربین قرار دهند و ویدیوهای معمولی با زاویه دید ۱۸۰ درجه ضبط کنند.

Gear 360

دوربین Gear 360

روی دوربین Gear 360 از NFC و وای-فای برای انتقال اطلاعات استفاده شده و کاربران به این صورت می‌توانند ویدیوهای ضبط شده را مستقیم به گوشی گلکسی خودشان ارسال کنند یا آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

این دوربین از استاندارد IP53 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ گرد و خاک و قطرات آب مقاوم باشد. در زمان معرفی این دوربین «مارک زاکربرگ» (Mark Zucherberg) مدیرعامل سایت فیسبوک هم روی صحنه آمد و درباره‌ی محصول جدید سامسونگ صحبت کرد. او گفت که فیسبوک همکاری جدیدی را با سامسونگ آغاز کرده تا مردم بتوانند ویدیوهای واقعیت مجازی بیشتری را روی فیسبوک به اشتراک بگذارند.

دوربین Gear 360

Gear 360

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ این دوربین از دو لنز Fisheye پانزده مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین Gear 360 در حالت دو دوربین با کیفیت ۳۸۴۰ در ۱۹۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری می‌کند. در حالت تک دوربین هم کیفیت‌ فیلم‌ها ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم برثانیه خواهد بود.

کیفیت تصاویر در حالت دو دوربین ۷۷۷۶ در ۳۸۸۸ پیکسل یا ۳۰ مگاپیکسل است و در حالت تک دوربین ۳۰۷۲ در ۱۷۲۸ پیکسل یا ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

این دوربین که در ابعاد ۶۶٫۷ در ۵۶٫۲ در ۶۰ میلی‌متر ساخته شده، یک گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی آن را با کارت حافظه می‌توان تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد. باتری این دوربین هم ۱۳۵۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌توان آن را تعویض کرد.

Gear 360

دوربین ۳۶۰ درجه‌ی سامسونگ

سامسونگ اعلام کرد که دوربین Gear 360 را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌کند و هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق و قیمت آن مشخص نیست.

در ادامه می‌توانید برخی ویدیوهای منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Samsung

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    هرسال سامسونگ با رونمایی از محصولاتش دنیا رو از دونظر به وجه میاره:
    یکی نحوه ی اجرای مراسمه که امسال سامسونگ با اون باز کردن جعبه ی غول پیکر;همه رو انگشت به دهن کرد و دیگه با معرفی سوگولی های MWC باعث شد لحظه به لحظه این مراسم تشویق و هیجان باشه…
    دوستمون آقای sami فرمودن که من و next is now هر دو یک نفر هستیم و همینجا جا داره از توهم این دوست عزیز تشکر به عمل بیارم…
    با تشکر از آقای نوردوست

  2. Avatar بهروز

    بنده هر سه تبلیغ رو دیدم ولی نظرم رو جلب نکرد و به نظرم دستگاه جالبی نیست .. عکاسی ۳۶۰ درجه یا عکاسی پانوراما خیلی هیجان انگیز و بدرد بخوره ولی فیلم برداریش جای بحث داره ..

  3. Avatar Next is Now

    من مراسم رونمایی از Gear 360 رو زنده تماشا کردم وقتی مارک زاکربرگ روی صحنه اومد و از قابلیت های این دوربین جدید گفت سالن منفجر شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه