سامسونگ با خرید Joyent به جنگ گوگل و آمازون می‌رود

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ شرکت Joyent که در زمینه‌ی تولید نرم‌افزارهای ابری خصوصی و ارایه‌ی خدمات عمومی در زمینه‌ی زیر ساخت‌های فناوری‌های ابری فعالیت می‌کند را خرید. با تکنولوژی‌های شرکت Joyent می‌توان نرم‌افزارهای مختلفی در حوزه‌ی تکنولوژی‌های ابری ساخت که این ویژگی‌ها می‌توانند سامسونگ را به رقیب جدید گوگل، آمازون و مایکروسافت تبدیل کند.

سامسونگ با خرید Joyent حضور خودش در دنیای تکنولوژی‌های ابری را بیشتر کرد.

البته سامسونگ با تایید این خبر، نگفت که Joyent را با چه قیمتی خریداری کرده؛ اما گفته که این شرکت همچنان به شکل مستقل به فعالیت‌های خودش ادامه می‌دهد. این خرید باعث می‌شود که شرکت Joyent بتواند حضور خودش در حوزه‌های مختلف را بیشتر کند که این موضوع سامسونگ را به شرکتی تبدیل خواهد کرد که تاثیر بیشتری در دنیای تکنولوژی خواهد گذاشت.

«اسکات هموند» (Scott Hammond) مدیرعامل Joyent دراین‌باره گفته:” تا قبل از این ما در یک زمینه ضعف داشتیم و آن هم عدم تاثیرگذاری کافی بود. الان ما نه تنها می‌توانیم فعالیت‌های خودمان را بیشتر کنیم، بلکه تاثیرگذاری بیشتری در این زمینه خواهیم داشت.”

اکنون سرویس‌های Amazon Web Services، Microsoft Azure و Google Cloud Platform به عنوان سه سرویس اصلی در زمینه‌ی تکنولوژی‌های ابری به حساب می‌آیند. سامسونگ با خرید Joyent هم می‌تواند تاثیرگذاری خودش در حوزه‌ی تکنولوژی‌های ابری را افزایش دهد.

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه