از این پس نمی‌توانید سامسونگ گلکسی نوت ۷ را شارژ کنید!

۶ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ به تازگی، آپدیت جدیدی را برای مدل گلکسی نوت ۷ در نطر گرفته است. در این به‌روزرسانی، دارندگان این گوشی دیگر قادر نیستند که گوشی خود را شارژ کنند. این تلفن هوشمند، بعد از اتمام شارژ، دیگر روشن نمی‌شود! داستان از آن‌جایی شروع شد که این شرکت کر‌ه‌ای به خاطر این تلفن هوشمند، به دردسر بزرگی افتاد؛ دردسری که اعتبار این شرکت را زیر سوال برد، از محبوبیت آن کم کرد و درنهایت باعث شد که خسارت زیادی به این شرکت کره‌ای وارد شود. مشکل از باتری این گوشی بود که باعث شد تعدادی از آن‌ها منفجر شوند و جان افرادی را به خطر بزرگ بیاندازند.

سامسونگ بعد این اتفاق ناخوشایند، از صاحبان این تلفن هوشمند درخواست کرد که گوشی خود را پس دهند. اما جالب است بدانید که هنوز افرادی هستند که این تلفن هوشمند را پیش خود نگه داشته‌اند و قصد ندارند که آن را پس دهند. به همین دلیل، سامسونگ تصمیم گرفته برای جلوگیری از بروز هرگونه اتفاق خطرناک برای دارندگان و دیگر افراد، به‌روزرسانی جدیدی را برای گلکسی نوت ۷ منتشر کند. این به‌روزرسانی، باعث می‌شود که این تلفن هوشمند دیگر شارژ نشود و درنتیجه، کاربران نتوانند پس از تمام شدن شارژ باتری، گوشی خود را روشن کنند.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی

    طرف مگه خنگه که بخواد گوشی رو آپدیت کنه که این اتفاق بیافته
    بعضی ها به عنوان کلکسیون هنوز نگه اش داشتن.

  2. Avatar محمد

    اگر آپدیتش نکنن دچار مشکل نمیشن….ولی واقعا حیف اونگوشی افسانه ای….من نوت چار دارم و هنوز بعد سه سال بعضی از امکاناتش هیجان زدم میکنن…(در مورد سیکس پلاسم چنان نیس)

  3. Avatar علی

    احتمالا کاستوم رامی چیزی روش نصب می کنن دوباره راه بیوفته .

  4. Avatar hamedevil4

    این اخر خننده بود وای قلبم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه