سامسونگ گلکسی اس ۹ روز ۶ اسفند رونمایی می‌شود

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ گلکسی اس ۹

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ روز ۶ اسفند، درست یک روز پیش از شروع به کار رسمی نمایشگاه MWC 2018، در شهر بارسلونا رونمایی می‌شود.

سامسونگ دعوت‌نامه‌ی شرکت در این مراسم را برای خبرنگاران رسانه‌های مختلف ارسال کرده و حالا همه چشم‌انتظار این پرچم‌دار جدید هستند.

روز ۶ اسفند به جز گلکسی اس ۹، از گلکسی اس ۹ پلاس هم رونمایی می‌شود. در پوستری که برای این رونمایی در رسانه‌ها منتشر شده (عکس بالا)، می‌توان عدد ۹ را در پس‌زمینه‌ای مشکی دید و همچنین جمله‌ی The Camera reimagined. ترجمه‌اش تقریبا چنین چیزی است: تجسم دوباره‌ی دوربین!

ظاهرا باید منتظر تغییراتی بزرگ در عملکرد دوربین اس ۹ باشیم. احتمالا دوربین اس ۹ دارای دیافراگم قابل تنظیم است و اس ۹ پلاس دوربین دوتایی دارد. بعلاوه هر دوی آن‌ها می‌توانند در رزولوشن ۱۰۸۰p با سرعت ۴۸۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید: دوربین احتمالی گلکسی اس ۹ معرفی شد

ما اکنون از این گوشی چیزهای نسبتا زیادی می‌دانیم. مثلا ست‌آپ دوربین در قسمت پشت گوشی تغییراتی داشته و سنسور تشخیص اثر انگشت به سمت مرکز و زیر دوربین آمده است. در ضمن این گوشی‌ها به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: همه‌ی آن‌چه تا به حال درباره‌ی گلکسی اس ۹ می‌دانیم

در ادامه می‌توانید تصاویر گرافیکی رسمی که از این گوشی منتشر شده را ببینید.

 

تصویر گرافیکی سامسونگ گلکسی اس ۹

تصویر گرافیکی سامسونگ گلکسی اس ۹

تصویر گرافیکی سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس

تصویر گرافیکی سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar احمد

    سلام
    بزرگترین مشکل گوشی های اندروید و بخصوص سامسونگ عدم بروز رسانی خوبشون هست.از سامسونگ گوشی اولشو با قیمت بالا میخری بعد میبینی که با آپدیت های دیر به دیر و بعد ۱.۵ کلا واست آپدیت نمیاد آدم دلسرد میشه.گوشی های سامسونگ از هر لحاظی که فکرشونو بکنید عالی هستند ولی کاربر انتظار داره وقتی گوشی اول یه شرکت رو میخره از طرف اون بخوبی پشتیبانی بشه در حالی که سامسونگ و برندای اندرویدی اینطوری نیستن.برای شخص من همه این امکانات با اینکه بسیار مهم هستند ولی در مقایسه با آپدیت نرم افزاری در اولویت دوم هستند و اگر سامسونگ امسال گوشی هاشو با قول آپدیت بیشتر و بهتر ارائه نکنه دیگه از محصولاتش با وجود رضایت کامل ازش خرید نخواهم کرد.

  2. Avatar Keiser

    اینبار می خوان سنگ تمام بزارن!!

  3. Avatar پژمان

    درسته اینکه دوربین فول اچ دی و سوپر اسلو باشه کاملا هیچ جا نبوده
    من خودم تو s7 edge و سونی اکسپریا زد پریمیوم تست کردم همشون خیلی کوتا با کیفیت خیلی پایین و در ضمن گاها با دردسر در ارسال به گوشی یا پلتفرم دیگه همراه بوده
    امیدوارم بی دغدغه این کارو بکنه شاید در صنعت عکاسی و اتلیه هم تحولی به وجود بیاد بشه برخی صحنه هارو با گوشی شخصی گرفت شاید همشو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه