سامسونگ گلکسی اس ۹ چه شکلی خواهد بود

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ گلکسی اس 9

تصاویری از رندر جدید قاب سامسونگ گلکسی اس ۹ منتشر شده که اطلاعاتی را درباره این پرچم‌دار جدید در اختیارمان قرار می‌دهد.

این رندر یک تغییر مهم در جایگاه قرارگرفتن حسگر اثرانگشت در پشت گوشی را نشان می‌دهد. پیش از معرفی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ گفته می‌شد که قرار است سامسونگ این حسگر را به زیر صفحه‌نمایش منتقل کند. این اتفاق نیفتاد و حسگر در کنار دوربین‌هایی دوتایی و به شکل افقی قرار گرفت. این موضوع باعث می‌شد کاربران هنگام لمس حسگر به اشتباه لنز دوربین را لمس کند و این اتفاق موجب نارضایتی بعضی از کاربران شده بود. همچنین در مدل پلاس جایگاه قرارگیری حسگر، به دلیل بزرگ‌تر بودن گوشی اعتراضات بیشتری هم برانگیخت.

حال در گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس جایگاه قرارگرفتن حسگر تغییر کرده و در حالی که دوربین‌هایی دوتایی هم به شکل عمودی قرارگرفته‌اند، حسگر جایی پایین‌تر از این دو دوربین و به شکل عمودی با آن‌ها در یک ردیف قرار گرفته است.

در عین حال همانطور که می‌توانید مشاهده کنید اس ۹ و اس ۹ پلاس اولین گوشی‌‎های سری S هستند که به دوربین دوتایی مجهز شده‌اند.


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. رضا

    وقتی میگم تکنولوژی پیشرفت کرده که بیان سنسورها رو روی یک خط بچینن…به این میگن پیشرفت نه این بالا پایین کردن دوربین…این جوری کل صفحه نمایش میشه گرفت نه مثل آیفون ۱۰ مسخره

  2. پژمان

    اگر تغییر مهمی کرده باشه نسبت به قبلی میگیرمش
    در حال حاضر اس ۷ دارم و کاملا راضی هستم. خیلی دوست دارم نسخه های سامسونگ در ایران با ظرفیت حافظه های بالا ارائه بشن تا نیازی به رم نداشته باشه و مجبور نباشین بجای دو سیم کارت یک سیمکارت و رم استفاده کنیم

  3. ///mahdispd

    خیلی چرت شده
    چینش افقی خیلی شکیل تره
    واقعا وقتی که عنبیه و چهره هست چه نیازی به اثر انگشت هست که هنوز بخوایم ازون استفاده کنیم و ازش ایراد بگیریم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه