سامسونگ گلکسی J2 pro؛ گوشی هوشمندی که به اینترنت وصل نمی‌شود

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی هوشمند بدون وصل شدن به اینترنت

یک اتفاق جالب افتاده است: سامسونگ اعلام کرده که گوشی‌های جدید به فرم سامسونگ گلکسی J2 pro گوشی‌های هوشمندی هستند که نمی‌توان آنها را به اینترنت متصل کرد.

چه چیزی گوشی‌های هوشمند را از گوشی‌های قدیمی‌مان متمایز می‌کند؟با هردویشان می‌شود تماس گرفت و هر دو پیام کوتاه می‌فرستند. اما یک تفاوت اصلی دارند: گوشی‌های هوشمند به تکنولوژی‌هایی مجهز شدند که بهتر می‌توانستند وظایفی را که مرتبط با اینترنت هستند انجام دهند. چک کردن ایمیل‌ها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و حتی خرید اینترنتی از جمله کارهایی هستند که به راحتی با گوشی‌های هوشمند می‌شد مدیریت‌شان کرد. اما سامسونگ معتقد است گوشی هوشمند جدیدش به کار دانش‌آموزان خواهد آمد. کسانی که نمی‌خواهند ویژگی‌های مبتنی بر اینترنت گوشی‌های هوشمند حواس‌شان را از درس و مشق پرت کند.(یا حداقل گوشی‌های محبوب والدینی شوند که می‌خواهند حواس بچه‌ها پرت نشود.)

البته سامسونگ می‌گوید فقط دانش‌آموزان مخاطب هدف این گوشی نیستند. بزرگسالان هم می‌توانند مشتریانش باشند. بخصوص آنهایی که ممکن است بخاطر همه ویژگی‌هایی که از یک گوشی هوشمند استاندارد انتظار می‌رود از زندگی عقب بیفتند.

با توجه به بیانیه سامسونگ این گوشی‌های هوشمند جدید توانایی برقراری ارتباط تلفنی، فرستادن پیام کوتاه و البته عکس گرفتن را دارند. اما هر گونه ارتباط با اینترنت از طریق ۲G، ۳G و حتی وای‌فای در آنها محدود شده است. یک سری اپلیکیشن از قبل روی این گوشی‌ها دانلود شده‌اند از جمله دیکشنری که به صورت آفلاین می‌شود از آن استفاده کرد. به علاوه گوشی از بقیه ویژگی‌های یک گوشی پیشرفته برخوردار است از جمله صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۵ اینچ و پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۴ گیگا هرتزی و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، رم ۱.۵ گیگا بایتی، حافظه ۱۵ گیگا بایتی. دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل است و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل.

سامسونگ تصمیم گرفته اول گوشی را در کره عرضه کند و در صورت استقبال بقیه بازارها عرضه آن جهانی شود.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حميد

    عالیه ، برای آرامش داشتن بین این همه هیاهوی خیالی

  2. Avatar احمدرضا

    این دیگه از اون کاراست!
    پروژه شکست خورده
    این گوشی آدم رو یاد میوه های تزیینی پلاستیکی میندازه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه