سامسونگ گلکسی S8 رقیب جدید پیدا کرد

۶ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق آخرین خبرهای اعلام شده توسط کوین ونگ مدیر عامل موسسه IHS در چین اولین‌ گوشی‌هایی که با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ به بازار می‌آیند گوشی‌های گلکسی S8 و شیائومی Mi 6 خواهند بود. طبق آنچه شرکت کوالکام اعلام کرده این تراشه قدرتمند با معماری ۱۰ نانومتری در کارخانه‌های شرکت سامسونگ تولید می‌شود.

مدیر عامل بخش چین شرکت IHS این را هم اضافه کرده که هر دو گوشی گلکسی S8 و شیائومی Mi 6 در ماه مارس به بازار عرضه می‌شوند.

براساس آنچه تا به امروز درباره گلکسی S8 می‌دانیم مشخص شده است که این گوشی جدید شرکت سامسونگ با تراشه اگزینوس و همچنین در تعدادی از گوشی‌ها با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ کار می‌کند. در این مدت شاهد برخی شایعات درباره عرضه این گوشی با دو مدل خمیده، صفحه‌نمایش حساس به فشار و همچنین مجموعه‌ای از لوازم جانبی کاربردی بودیم. گلکسی S8 برای سامسونگ اهمیتی کلیدی دارد از این نظر که دقیقا پرچم‌دار بعدی سامسونگ پس از عرضه ناموفق گلکسی نوت ۷ است. موفقیت این گوشی می‌تواند باعث جذب دوباره بخش بزرگی از مشتریان مرددی شود که پس از مشکلات پیش‌آمده برای نوت ۷ نسبت به برند سامسونگ بی‌اعتماد شده‌اند.

‌‌

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar SohylKia

    پرچمداران سامسونگ همیشه بی رقیبند

  2. Avatar شهاب

    مشکل سی پی یو نیست که مشکل انفجاره… جای دیگه مشکل داره رو جای دیگه کار میکنه.. من که دیگه سامسونگ نمیخرم مهاجرت میکنم به بلکبری

  3. Avatar معین

    اگه یه گوشیه واقعا بی نقص باشه بی شک رقیب نداره مثل مدل S7 Edge

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه