سخن‌رانی‌های برتر TED؛ چطور رهبران بزرگ الهام‌بخش دیگران می‌شوند؟

۱۲ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ما همیشه افراد بزرگی مثل «مارتین لوتر کینگ» و «برادران رایت» را تحسین کرده‌ایم. «سایمون سینِک» (Simon Sinek) در سخنرانی خود در TED با اشاره به این بزرگان، مخاطبان خود را دعوت می‌کند مثل یک شورشی و طغیان‌گر عمل کنند. او از مردم می‌خواهد که فکر کنند، عمل کنند و با دیگران ارتباط برقرار کنند، چه‌بسا فکر و عمل‌شان درست در جهت مخالف سایرین باشد. سایمون می‌گوید اگر می‌خواهید روی دیگران تاثیر بگذارید باید قبل از هر چیزی به قلب و احساسات مخاطب‌تان نفوذ کنید. او اعتقاد دارد که افراد باید با هیجان کامل در مورد علایق و ایده‌های‌شان صحبت کنند. از دید او راز موفقیت شرکت اپل هم در همین القای حس اشتیاق و هیجان است. این ویدیوی جالب و آموزنده را حتما تماشا کنید.

    ‌‌

کلمه‌ی اختصاری TED از یک سه کلمه‌ی فناوری (Technology)، سرگرمی (Entertainment) و طراحی (Design) ریشه گرفته است. TED در واقع به مجموعه‌ای از کنفرانس‌های سخنرانی گفته می‌شود که در آن هر یک از سخنرانان در حدود ۲۰ دقیقه یک ایده‌ی جالب را برای مخاطبان خود مطرح می‌کنند. در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰۰ سخنرانی به سبک TED بر روی شبکه اینترنت وجود دارد. ما قصد داریم محبوب‌ترین سخن‌رانی‌های TED را به شما معرفی کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. علی کوشا

    سلام
    من این ویدیو را دانلود کردم اما کیفیتش خیلی پایینه برای دانلود این ویدیو با کیفیت بالا باید چه کاری بکنم لطفا مرا راهنمایی کنید .

    1. مهدی

      بروید داخل سایت ted.com آنجا ویدیو ها با زیر نویس هست

    2. پیمان

      از سایت خود TED دانلود کنید. زیرنویس فارسی هم برای بیشتر ویدیو ها داره

  2. ابوذر

    واقعا دیدنیه
    به انرازه چند کتاب مدیریتی حرف برای گفتن داره
    عالیه
    فقط لطفا این دست ویدیو ها رو با کیفیت بالا بگذارید
    مرسی

  3. ج ب

    شاهکار ! زمانی که تمام عقاید و تفکرات آدم رو دسته بندی شده می شنوی و لذت می بری …

  4. سینا

    بسیار ممنونم خیلی عالی بود

  5. مجتبي موسوي مهر

    بسیار عالی
    از جمله سخنرانی های منحصر به فرد در کنفرانس تد مربوط به دانشمند بزرک جوان دکتر کاوه مدنی از نوابغ مهندسی عمران و استاد برتر دانشکاه سلطنتی انکلستان در مورد جنک آب می باشد.لطفا در مورد تئوری ایشان مطالبی را قرار دهید.از طرف انجمن مهنندسی عمران امریکا ایشان به عنوان ۱۰ نابغه ی برتر جهان شناخته شد.افتخار ایران هستند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه