جدیدترین اطلاعات درباره‌ی سرفیس‌فون

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

Weibo یا همان توییتر چینی، این‌روزها پر از شایعاتی درباره‌ی گوشی هوشمند جدید مایکروسافت، یعنی سرفیس‌فون (Surface Phone) است. بعضی از این شایعات را هم پیش‌ از این هم شنیده و خوانده‌ایم اما در این میان جزییاتی هم وجود دارند که دانستن‌شان خالی از فایده نیست.

سرفیس‌فون در سه مدل مختلف عرضه می‌شود که گفته شده یکی از آنها ۸ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. قیمت این گوشی حدود ۹۰۰ دلار است.

گفته می‌شود این گوشی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. همچنین از قبل می‌دانستیم که تراشه‌ی این گوشی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ خواهد بود.

این را هم ‌که سه مدل مختلف از سرفیس‌فون را در بازار خواهیم دید، از ماه پیش می‌دانیم. حالا به لطف Weibo یک‌سری شایعه از جزییات این سه مدل به دست‌مان رسیده است. یکی از این سه مدل برای کاربرد عمومی، دیگری برای شیفتگان فناوری گوشی هوشمند و مدل سوم برای کسب‌وکار تجارت است. مشخصات مدل‌های مذکور به این‌ترتیب است که مدل عمومی‌تر با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳ گیگابایت رم می‌آید، مدل بعدی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت رم خواهد داشت و بالاخره سومی با ۵۰۰ گیگابایت شگفت‌انگیز حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم وارد عرصه‌ی رقابت گوشی‌های هوشمند خواهد شد.

همچنین شایعاتی درمورد قیمت سرفیس‌فون وجود دارد که عدد ۹۰۰ دلار را نشان می‌دهند. البته به نظر می‌رسد این قیمت برای دو مدل آخر با مشخصات قدرتمندتر باشد.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Hossein

    واااااو اگه بیاد حتما مدل ۵۰۰ گیگ حافظه با ۸ گیگ رام رو میخرم

  2. جعفر

    احتمالا اخری ۹۰۰ دلار پولش باشه ولی امیدوارم مدلهای دیگه اش ارزونتر باشن تا درصد بیشتری از مردم بخرنش

  3. دارا

    به سیاستهای مایکروسافت در بخش تلفن همراه دقت کردم و به این رسیدم که یک مقصر بیشتر نداره و اون هم مدیر عامل این شرکت سایتا نادلا هست که الان مایکرسافت مجبور شده این همه تغییر زاویه در سیاستهاش بده و این در حالی هست که روند ابتدایی موفقیت آمیزی رو سپری کرده بود.
    از موقعی که نوکیا با استفان آلوپ به مایکروسافت پیوستند و نقطه ضعف نرم افزاری نوکیا حل شد در همون مقطع یکسال و نیم اول فروش اسمارت فون های مایکروسافت نوکیا به عدد هر فصل به ۸.۸ (که در سال میشد بیشتر از ۳۰ میلیون) میلیون تلفن همراه هوشمند رسید و در عین حال نزدیک به ۶۰ میلیون گوشی دکمه ایی ارزان در سال در بازار بفروش رفت.
    آلوپ خیلی با برنامه بود و چهار نسل گوشی دکمه ایی ساده و دکمه ایی کیورتی، هوشمند جاوا سری آشا که ارزانترین گوشی هوشمند بازار بود، هوشمند سری ایکس که آندرویدی محسوب میشد، و در نهایت هوشمند تحت ویندوز که لومیا ۵۲۰ ۷۲۰ ۹۲۰ ۹۳۰ ۱۳۲۰ جز خاطره انگیزها محسوب میشدن..
    متاسفانه اختلاف نادلا و آلوپ بر سر همین موضوع بود که نادلا میخواست فقط از سیستم عامل ویندوز و یک سیستم عامل اختصاصی حتی در گوشی های ساده دکمه ایی استفاده کند.
    بعد از رفتن آلوپ روی تقویت سیستم عامل ویندوز تا ویندوز ۱۰ و یکدست کردن آن اصرار داشت و بقیه موارد از جمله پشتیبانی نرم افزاری و تنوع در ارائه گوشی ها را فراموش کرد و همین عامل نزول یکباره مایکروسافت در دنیای گوشی های هوشمند شد.
    الان شاید سری سرفیس فون آخرین تلاش مایکروسافت برای احیای مجدد بخش گوشی های هوشمند باشه ولی امیدوارم مایکروسافت بتونه به محصولاتش تنوع هم در سخت افزار و هم در قیمت بده تا همه بتونن محصولاتش رو بخرن.
    بنظرم مایکروسافت باید بخش تلفن های ساده و ارزان قیمتش رو با برند نوکیا حفظ کنه تا سایت مایکروسافت با مشتریان قدیمی و طرفدار تلفن های ارزان قیمتش همراه باشه..
    امیدوارم این نسل سرفیس فون مانند برادر بزرگتر مایکروسافت سرفیس جوابگو باشه.
    باتشکر

  4. A

    ۸ گیگ رم؟
    ۵۰۰ گیگ حافظه؟
    این دیگه کامپیوتر هست نه گوشی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه