سرفیس دایال کار با محصولات سرفیس را هیجان‌انگیزتر می‌کند

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت شب گذشته اولین کامپیوتر بدون کیس خودش را معرفی کرد که سرفیس استودیو نام دارد؛ اما در کنار آن یک محصول عجیب و غریب هم نشان داده که «سرفیس دایال» (Surface Dial) نام دارد. دستگاهی که در واقع مانند یک پالت رنگ مدرن برای طراحان عمل می‌کند.

وقتی که دایال را روی صفحه نمایش سرفیس استودیو می‌گذارید، منوهای آن روی صفحه نمایش نشان داده می‌شوند. نواری از رنگ‌های مختلف با کلی تنظیمات که برای طراحی و نقاشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارکردن با دایال هم بسیار جالب است. تنها کافی است خود دستگاه را بچرخانید یا انگشت‌تان را روی سطح این محصول حرکت دهید. ایده‌ای که قطعا مورد توجه طراحان قرار می‌گیرد و امکانات جالبی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

dial.0

البته این دستگاه به شکلی ساخته شده که شرکت‌های دیگر می‌توانند آن را برای نرم‌افزارهای خودشان برنامه‌ریزی کنند. به طول مثال می‌توان از دایال در Spotify و Pandora هم استفاده کرد و به وسیله‌ی آن صدای موسیقی را کم و زیاد کرد. برای کار کردن با دایال حتما نباید آن را روی صفحه نمایش کامپیوتر قرار داد و به شکل مستقل کار می‌کند.

dial2.0

مایکروسافت به این موضوع اشاره کرد که سرفیس دایال با سرفیس پرو ۳، سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک هم کار می‌کند. دستگاه سرفیس دایال در تاریخ ۲۰ آبان ماه با قیمت ۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. البته اگر سرفیس استودیو را بخرید، این دستگاه رایگان خواهد بود. سرفیس استودیو هم ۲۹۹۹ دلار قیمت دارد.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar پرنیا

    با سرفیس پرو ۶ هم کار میکنه؟

  2. Avatar علیرضا رضایی (مجنون)

    سلام
    این بی نظیره
    اینها همراهِ خودِ surface studio موجود هست؟ یا به صورتِ جداگانه به فروش میرسن؟

    مایکروسافت امسال بی نظیر بوده

  3. Avatar امیرحسین

    ناب ترین ایده برای ساخت یه گجت کوچولو موچولو بود خیلی به دل میشینه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه