سرفیس فون با صفحه نمایش ۲K، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و اسنپ‌دراگون ۸۳۰ ساخته می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جدیدترین شایعات منتشر شده در باره‌ی تلفن همراه هوشمند جدید شرکت مایکروسافت، گفته شده که این محصول با سخت افزار قدرتمندی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در شایعات گفته شده که گوشی «سرفیس فون» (Surface Phone) که در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود، از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت تصویر ۲K راهی بازار می‌شود. همچنین از جدیدترین تراشه‌ی شرکت کوالکام که به احتمال زیاد اسنپ‌دراگون ۸۳۰ خواهد بود، برای این گوشی استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی معرفی نشده هم می‌توان به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

سرفیس فون با صفحه نمایش ۲K و اسنپ‌دراگون ۸۳۰ راهی بازار می‌شود.

مایکروسافت با پس دادن شرکت نوکیا تصمیم گرفته که گوشی‌های مخصوص خودش را با برند سرفیس تولید کند. این شرکت در حال حاضر تبلت‌های سرفیس پرو و لپ‌تاپ‌های سرفیس بوک را راهی بازار کرده که با استقبال کاربران هم مواجه شده‌اند. حالا موفقیت سری سرفیس می‌تواند روی تاثیرگذاری بیشتر گوشی‌های سرفیس فون هم تاثیرگذار باشد.

Microsoft-Surface-Phone-Snapdragon-830-840x493

اطلاعات جدیدی که از این تلفن همراه هوشمند به دست آمده در سایت چینی Baidu قرار گرفته‌اند. البته در چند ماه گذشته هم به این موضوع اشاره شده بود که سرفیس فون با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ راهی بازار می‌شود.

برخی دیگر از شایعات می‌گویند که مایکروسافت قصد دارد کاری کند که میزان تولید محتوا روی گوشی‌هایش بیشتر شود و به همین دلیل قصد دارد این محصولات جدید را به سرفیس پرو و سرفیس بوک نزدیک کند.

منبع: wccftech

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    شما بگو اسنپدراگون ۱۰۳۰ با صفحه نمایش۴k و دوربین ۴۰ مگا پیکسلی، تا وقتی برنامه برای وینفون نیست، ارزشی نداره سخت افزار.

    1. Avatar احمد

      مایکروسافت ی پروژه داشت که بتونیم روی ویندوزفون ها اندروید راه بندازیم (یه چیزی شبیه bios که اجازه نصب وبالا اوردن چند تا سیستم عامل ر و به کاربر میده)
      اما نمیدونم چرا قید چیز به این باحالی رو زد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه