سریال ویچر احتمالا در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سریال ویچر
فصل اول سریال ویچر هشت قسمتی خواهد بود.

اطلاعات تازه‌ای از سریال «ویچر» (The Witcher) منتشر شده است؛ اطلاعاتی که از تعداد قسمت‌های سریال و زمان احتمالی پخش آن خبر می‌دهد. طبق گفته‌ی «لورن اشمیت»، تهیه کننده و نویسنده‌ی سریال ویچر، قرار است این مجموعه‌ی چند قسمتی در اروپای شرقی ضبط شود تا به اساس خود پایبند باشند؛ طوری که از همان ابتدای کار محل ضبط سریال را اروپای شرقی انتخاب کرده بودند و قصد هم ندارند سراغ مکان‌های دیگری بروند.

نویسنده‌ی سریال ویچر این اطلاعات را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. او گفته که فصل اول سریال ویچر، هشت قسمتی خواهد بود. با این حال، این هشت قسمت نوشته نشده‌اند و فقط فیلم‌نامه‌ی قسمت اول سریال، آماده است. سریال ویچر به این دلیل هشت قسمتی خواهد بود، چون کیفیت از کمیت برای آن‌ها مهم‌تر است و هر قسمت می‌تواند اتفاقات بیشتری را در خودش جای دهد؛ آن هم بدون اینکه میان فصل شاهد روند کند حرکت سریال باشیم.

درباره‌ی زمان پخش سریال، نویسنده‌ی مجموعه‌ی ویچر می‌گوید که زودتر از سال ۲۰۲۰ نباید منتظر آن باشیم. سال ۲۰۲۰ برای نمایش قسمت پایلوت برنامه ریزی شده است.

هنوز بازیگران سریال ویچر انتخاب نشده‌اند. سریال ویچر اقتباس مستقیمی از رمان‌های این مجموعه خواهد بود و توسط شبکه‌ی نت‌فلیکس ساخته می‌شود. لورن اشمیت پیش از این تهیه کنندگی مجموعه‌های Daredevil و The Defenders را برای نت‌فلیکس برعهده داشته است.

منبع: VG247

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه