سریال Fear the Walking Dead فصل سوم خواهد داشت

۱۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فصل سوم سریال «از مردگان متحرک بترسید» (Fear the Walking Dead) ساخته خواهد شد. شبکه‌ی AMC اعلام کرد این سریال به تهیه‌کنندگی «دیو اریکسون» و «رابرت کرکمن» که هریک به ترتیب سریال‌هایی مثل «فرزندان آشوب» (Sons of Anarchy) و «مردگان متحرک» (The Walking Dead) را در سابقه‌ی خود دارند، ساخته می‌شود. سریال Fear the Walking Dead، اسپین‌آفی از سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» (The Walking Dead) است و در حال حاضر فصل دوم آن از همین شبکه پخش می‌شود. گرچه برای پیش‌بینی تاریخ دقیق شروع فصل سوم کمی زود است، اما احتمالا این سریال سال آینده و همراه با آن فصل جدید شوی زنده‌ی Talking Dead: Fear با اجرای «کریس هاردویک» روی آنتن می‌رود.

کمی پس از شروع فصل دوم این سریال که با بازخورد خوبی بین مردم روبه‌رو شد، خبر وجود فصل سوم این سریال منتشر شده است. درست است که «از مردگان متحرک بترسید» به محبوبیت سریال اصلی یعنی «مردگان متحرک» نبوده، اما به نظر می‌رسد این سریال به تدریج بتواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

«چارلی کولیر» (Charlie Collier) رییس شبکه‌ی AMC می‌گوید : “کاری که «دیو اریکسون» و «رابرت کرکمن» در «از مردگان متحرک بترسید» کرده‌اند قابل تحسین است. دیدن لس‌آنجلس که در مقابل چشمان تو فرومی‌ریزد، تازه، مهیب و مسحورکننده است و ما همه در آن تجربه سهیم هستیم. از میلیون‌ها طرفداری که دنیای دیوانه‌ی این مجموعه را با آغوش باز پذیرفته‌اند ممنونیم و مشتاقانه منتظریم این راه را ادامه دهیم.”

‌‌‌‌    ‌‌‌‌     ‌‌‌

منبع: The Verge

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه