فقط ۱۳ قسمت تا پایان سریال Game of Thrones باقی مانده

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فصل ششم سریال بزرگ و معروف «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به پایان رسیده است؛ آن هم با یک قسمت پایانی بزرگ که کسی تصورش را نمی‌کرد از قسمت نهم بهتر باشد. قسمت پایانی فصل ششم این سریال، آن قدر بین طرفداران محبوب شده است که آن‌ها نمی‌توانند برای فصل بعدی صبر کنند. همه منتظر هستند تا ببینند داستان چگونه ادامه پیدا می‌کند و تمام می‌شود.

تهیه‌کننده‌ی Game of Thrones می‌گوید که از همان ابتدا نمی‌خواسته‌اند سریال را کش‌اش بدهند.

در حال حاضر، سریال بازی تاج و تخت دیگر روند رمان‌ها را دنبال نمی‌کند. چند وقت پیش شنیدیم که ممکن است نهایتا ۱۰ یا ۱۵ قسمت دیگر در این سریال ساخته شود. سازندگان سریال Game of Thrones به وب‌سایت Deadline گفته‌اند که آن‌ها قصد دارند ۱۳ قسمت دیگر در این سریال تواید کنند.

«دیوید بنیاف» (David Benioff)، تهیه‌کننده‌ی سریال بازی تاج و تخت، درباره‌ی ادامه‌ی این مجموعه گفته است: “از همان ابتدا، تصمیم گرفته بودیم سریال را در بین ۷۰ تا ۷۵ ساعت ببندیم. در حال حاضر تصمیم‌مان روی ۷۳ ساعت تنظیم شده است. نمی‌خواستیم یک سریال طولانی باشد که هر فصل‌اش، می‌خواهد خط داستان جدیدی تولید کند.”

تهیه‌کننده‌ی Game of Thrones می‌گوید که از همان ابتدا داستانی بزرگ را برای سریال در نظر گرفته بوده‌اند و نمی‌خواسته‌اند کش‌اش بدهند.

اینکه شبکه‌ای، به سازندگان یک سریال بزرگ و معروف، اجازه بدهد آن را تمام کنند، آن هم در حالی که میلیون‌ها بیننده دارد، موضوع کمی نیست. برای مثال، سازنده‌ی سریال Breaking Bad به مسوولان شبکه گفته بود که می‌خواهد در پنج فصل این مجموعه را تمام کند و نتیجه‌ی نهایی، آن قدر خوب از آب درآمد که مطمئنا اگر سریال را کش می‌دادند، نمی‌توانستند چنین بازخورد خوبی بگیرند.

منبع:‌Ubergizmo

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar میلاد REAL

    خیلی خوب ها(ند و راب استارک)و خیلی بد ها(پادشاه جافری) توی این سریال میمیرن فقط عوضیای دو رو باقی میمونن(اینم خلاصه سریال)
    یک سال دیگه باید صبر کنیم تا یه فصل دیگه ببینیم…

  2. Avatar مهدی برشدی

    قسمت ۹ عالی بود ولی قسمت ۱۰ فوق العاده بود
    قسمت ۹ تقریبا قابل پیش بینی بود و از لحاض تصویر برداری و جلوه های ویژه خیلی عالی روش کار شده بود ولی قسمت ۱۰ از همون اول تا انتهای پر از اتفاقات غیر قابل انتظاز و غیر قابل پیشبینی بود و دو راز هم در بین فیم فاش شد و تونست قسمت های ضعیف و کش دار قبلی رو پوشش بده
    در کل سریال بسیار خوب و متفاوتی هست که مسیر جدیدی رو طی میکنه که دیگر سریال ها جرات چنین کاری ندارن و آن هم اینه که هیچ زمانتی برای زنده ماندن قهرمان های داستان وجود نداره و فیلم حول یک شخصیت نمیگرده و بقول نویسنده داستان شخصیت سفید و سیاه وجود نداره و بیشتر شخصیت های داستان خاکستری هستن

  3. Avatar علیرضا

    فقط ۱۳ قسمت؟؟؟ اصلا تموم شدنش رو نمیتونم تصور کنم!امیدوارم برای این ۱۳ قسمت جزییات رو حذف نکنن.
    تا الان سریال از این بهتر ندیدم.

  4. Avatar Yas

    وای دو قسمت آخر فصل ۶ دیونم کرد خیلی خوب بود خیلییییییییییییییییییی

  5. Avatar محراب

    نهههههههههههه چراااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. Avatar مقداد

    با اختلاف بهترین سریالی بود که تماشا کردم…
    از دل این سریال میشه ۶تا دیگه سریال ساخت…

  7. Avatar علی

    نهههههههههههههههههههههههههههههههههههه، بدترین خبر ممکن بود.

  8. Avatar Mac Klaus

    مگه فیلم بهتر از این هم داریم …………… معرکه بود …………
    تنها فیلمی بود واسه دیدنش اکانت شبکه رو خریدم و مستقیم نگاهش میکردم …….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه