سنسور اثر انگشت نوت ۸ کجاست؟

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی است که شایعه‌های مختلفی از تغییر سنسور اثر انگشت از روی کلید، به روی صفحه نمایش تلفن‌های همراه هوشمند به گوش می‌رسد. فناوری جدیدی که باعث می‌شود دیگر الزامی به وجود یک کلید برای دربرگیری سنسور تشخیص اثر انگشت نباشد. به گزارش یکی از منابع فناوری، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت روی نمایشگر گوشی‌های سامسونگ باعث می‌شود که تعادل روشنایی صفحه به هم بریزد؛ بدین صورت که در نزدیکی موقعیت سنسور، نور صفحه به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ای روشن تر از دیگر مناطق نمایشگر می‌شود.

این یکی از دلایل مهمی بود که سامسونگ تصمیم گرفت که سنسور اثر انگشت اپتیکال روی نمایشگر را برای گلکسی نوت ۸ لحاظ نکند. شایعه‌های مختلفی هم به گوش می‌رسند که حداقل یک سالی زمان می‌برد تا فناوری لازم برای پذیرا بودن سنسور اثر انگشت روی نمایشگر بدون مشکل روی محصولات تولید انبوه دیده شود. به همین دلیل ممکن است که این فناوری در زمان عرضه گلکسی اس ۹ آماده شود و  شاهد حضور سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش بدون اختلال باشیم.

بر اساس مسائل مرتبط به آزمایش‌های ایمنی برای جلوگیری از تکرار حوادث تلخ و انفجار باتری‌های گلکسی نوت ۷، گلکسی نوت ۸ احتمالا کمی دیرتر عرضه می‌شود. این گوشی به‌جای اواخر مردادماه، در اوایل شهریور ماه در نمایشگاه IFA 2017 در برلین معرفی خواهد شد.

شرکت اپل احتمالا آیفون ۸ را با دست پر راهی میدان می‌کند که کار را برای گلکسی نوت ۸ سخت‌ می‌کند؛ حالا باید ببینیم که رقابت این گوشی شرکت تا چند ماه دیگر به چه صورت ادامه پیدا می‌کند.

منبع: PhoneArena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    چی بشه این نوت ۸

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه