سهم لنوو از بازار کامپیوترهای شخصی بیشتر می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لنوو بخش کسب‌وکار شرکت فوجیتسو را خرید. طبق قرارداد امضا شده بین این دو شرکت، لنوو مبلغ ۱۵۷ میلیون دلار را بصورت نقدی به فوجیتسو پرداخت می‌کند و با توجه به عملکرد این بخش تا سال ۲۰۲۰، مبلغی بین ۲۲ تا ۱۱۲ میلیون دلار نصیب شرکت فوجیتسو می‌شود.

لنوو یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه‌ی ساخت لپ‌تاپ، رایانه‌ی شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. این شرکت چینی از سال ۲۰۱۵ موفق شده تا در حوزه‌ی ساخت کامپیوتر بدرخشد و پیشرفت بسیار زیادی کند.  از همان سال صحبت‌هایی مبنی بر گرفتن کنترل بخش کسب‌و‌کار فوجیتسو توسط لنوو به میان آمد. حالا طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، لنوو می‌تواند طبق قرارداد جدید، ۵۱ درصد از بخش PC فوجیتسو را در اختیار بگیرد. حال اگر عملکرد این شرکت در این بخش مطلوب ارزیابی شود، لنوو بایستی مبلغ ۲۶۹ میلیون دلار را به شرکت ژاپنی فوجیتسو پرداخت کند.

طبق گزارش منتشر شده در سایت IDC، شرکت HP هم‌اکنون بیشترین سهم فروش بازار PC را در دست دارد. بعد از HP نام لنوو، دل، اپل و ایسر در این لیست به چشم می‌خورد. حالا باید دید که لنوو با خرید شرکت فوجیتسو می‌تواند در صحنه‌ی رقابت از HP پیشی بگیرد؟ شما چه نظری دارید؟

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه