سه‌گانه‌ی قدیمی اسپایرو برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان بازسازی می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه
بازسازی اسپایرو

پس از یکی دو ماه شایعه، شرکت بازی‌سازی اکتیویژن بالاخره از بازسازی مجموعه‌ی «اسپایرو» (Spyro) رونمایی کرده است. بازسازی اسپایرو قرار است روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود و این بسته Spyro Reignited Trilogy نام گرفته است.

بسته‌ی Spyro Reignited Trilogy شامل سه بازی زیر است که از پایه کاملا بازسازی شده‌اند:

  • Spyro the Dragon
  • Spyro 2: Ripto’s Rage
  • Spyro: Year of the Dragon

این سه بازی به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن وان عرضه شده بودند. مجموعه بازی‌های اسپایرو توسط سونی و استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز ساخته شده بودند؛ استودیویی که پس از آن مجموعه‌های «رچت و کلنک» و «مقاومت» را برای سونی ساخت. سونی مجموعه‌ی اسپایرو را به همراه مجموعه‌ی کرش (Crash) به اکتیویژن فروخت و بازسازی جدید اسپایرو هم از نظر ساختاری، بی‌شباهت به بازسازی کرش نیست.

بیش از ۱۰۰ مرحله در مجموعه برای بازسازی اسپایرو از ابتدا ساخته شده‌اند. با این حال، برای اینکه بازی‌ به مذاق گیمر امروزی خوش بیاید، نحوه‌ی کنترل جدیدی برای Spyro Reignited Trilogy تنظیم شده است. در قسمت‌های اصلی اسپایرو دوربین با کلیدهای R1 و R2 حرکت می‌کرد و حتی امکان بالا و پایین بردن دوربین هم وجود نداشت؛ در نتیجه بسیار از یک سیستم کنترل جدید استقبال می‌کنیم.

صدا پیشه‌ی اصلی شخصیت اسپایرو یعنی «تام کنی» برای ضبط دوباره‌ی تمام دیالوگ‌ها به خدمت گرفته شده است و موسیقی هر سه بازی هم دوباره نواخته شده است.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویرهای Spyro Reignited Trilogy را ببینید. این بازی در روز ۲۱ سپتامبر سال جاری میلادی با قیمت ارزان‌تر ۴۰ دلار روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

احتمالا مثل بازسازی کرش،‌ چند ماه پس از عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان شاهد عرضه‌ی Spyro Reignited Trilogy روی کامپیوتر و نینتندو سوییچ هم خواهیم بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar صادق

    ینی حتیی تو xbox windows هم نمیتونیم بازی کنیم ؟

    من با این بازی کلی خاطره دارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه