سه‌گانه‌ی Naruto Storm برای سوییچ عرضه می‌شود

۵ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو» تصمیم گرفته است سه گانه‌ی Naruto: Ultimate Ninja Storm را روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. این خبر را باندای نامکو در جدیدترین شماره‌ی نشریه‌ی Shonen Jump اعلام کرده است.

سه گانه‌ی Ultimate Ninja Storm چند ماه پیش با کیفیت بالاتر بازسازی و روی کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شده بود. این سه گانه شامل سه بازی زیر است:

  • Naruto: Ultimate Ninja Storm
  • Naruto: Ultimate Ninja Storm 2
  • Naruto: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst

تمام محتوای دانلودی که تا به حال برای این عناوین عرضه شده بودند، در این بسته جای خواهند داشت. سه گانه‌ی Ultimate Ninja Storm روی پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ عرضه شده بودند، در نتیجه کنسول نینتندو سوییچ توانایی اجرای این عناوین را خواهد داشت.

در حالی که نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ این بازسازی با وضوح تصویر فول اچ‌دی اجرا می‌شدند، نمی‌دانیم آیا نسخه‌ی سوییچ هم با این وضوح تصویر اجرا خواهد شد یا نه.

سه گانه‌ی Ultimate Ninja Storm روی پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ عرضه شده بودند، در نتیجه کنسول نینتندو سوییچ توانایی اجرای این عناوین را خواهد داشت.

مجموعه بازی‌های Ultimate Ninja Storm شماره‌ی چهارمی هم دارند. قسمت چهارم این مجموعه بازی‌ها روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است و فکر نمی‌کنیم سوییچ توانایی اجرای آن را داشته باشد.

چند وقت پیش بسته‌ی Ultimate Ninja Storm Legacy برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد که چهار قسمت این مجموعه را در خود جای داده بود.

زمان عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ هنوز مشخص نیست.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه