سه‌شنبه قسمت اول رینگ اسپرت پخش خواهد شد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پخش مستند خودرو هیجان‌انگیز «رینگ اسپرت» از سه‌شنبه این هفته (۵ دی ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. اولین قسمت مستند ماشین رینگ اسپرت به خودروی «رنو تالیسمان» پرداخته است؛ ماشینی که با زبان طراحی امروزی، چشم‌نواز و اسپرت به همراه قلبی پرقدرت، نظر هرکسی را به سمت خود جلب می‌کند. خودرویی که که با کمک نیسان و سامسونگ موتورز طراحی و ساخته شده است.

قسمت اول رینگ اسپورت تمام و کمال خودروی رنو تالیسمان را بررسی می‌کند. رنو تالیسمان در کلاس خودروی سدان بزرگ پریمیوم شهری قرار می‌گیرد. این ماشین اولین بار در سال ۲۰۱۵ رسما رونمایی شد. این فرانسوی مغرور هم‌چون دیگر اعضای خانواده‌ی خود مثل کولئوس و مگان از زبان طراحی جدید رنو تبعیت می‌کند. متخصصان رینگ اسپرت رنو تالیسمان را به جاده برده‌اند تا در شرایط واقعی آن را بررسی کنند. از قدرت خودرو گرفته تا ترمزهای آن و سیستم‌های چند رسانه‌ای، در این قسمت از مستند ماشین رینگ اسپرت به تمام بخش‌های رنو تالیسمان پرداخته شده است. اگر می‌خواهید با نقاط قوت و ضعف این خودرو، و رقبای هم‌قیمت آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم اولین قسمت مستند خودرو رینگ اسپرت را از دست ندهید.

قسمت اول مستند خودرو رینگ اسپرت را می‌توانید سه‌شنبه ۵ دی راس ساعت ۲۱:۰۰ از طریق لایو کانال اینستاگرام دیجی‌کالا مگ ببینید. پس از آن در روز چهارشنبه ۶ دی، قسمت اول رینگ اسپرت راس ساعت ۲۱:۰۰ در کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا منتشر خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید قسمت جدید مستند رینگ اسپرت را در روز چهارشنبه ۶ دی در صفحه اختصاصی مستند خودرو رینگ اسپرت ببینید. برای پیگیری اخبار و تماشای مستند ماشین رینگ اسپرت، شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ و کانال‌های یوتیوب و آپارات دیجی‌کالا را دنبال کنید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه