Pebble از سه محصول جدیدش رونمایی کرد

۵ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته شرکت پبل سه محصول جدید معرفی کرد. دو محصول از این سه محصول جدید ساعت‌های هوشمند جدید شرکت پبل هستند. Pebble 2 جانشین ساعت‌ هوشمند قبلی پبل و Pebble Time 2  هم همانطور که از نامش بر می‌آید جانشین اولین مدل از Pebble Time  است. هر دو مدل جدید ساعت‌های هوشمند پبل قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب هستند و به سیستم پیشرفته‌تری برای کنترل سلامت مجهز شده‌اند.

Pebble-2

تصویری از ساعت‌های هوشمند Pebble 2

Pebble 2 حدود ۹۹ دلار است و اواخر تابستان و اوایل پاییز عرضه خواهد شد. صفحه نمایش آن سیاه و سفید است و عمر باتری آن در حدود ۷ روز است. Pebble Time 2 هم ۱۶۹ دلار قیمت‌گذاری شده و اواسط پاییز عرضه خواهد شد. در مقایسه با Pebble 2 این محصول صفحه‌نمایش رنگی بزرگتری دارد ( ۵۳ درصد بزرگتر) و بدنه آن ضد زنگ است. گفته شده عمر باتری این ساعت ۱۰ روز است. هر دو این ساعت‌های هوشمند ضد آب‌ هستند(در حدود ۳۰ متر زیر سطح آب)، میکروفون‌های درونی دارند و فعالیت‌های بدن فرد در هنگام خواب را بررسی می‌کنند. این ساعت‌ها نوتیفیکیشن‌های گوشی‌های هوشمندتان را هم نمایش می‌دهند (البته گوشی‌هایی که سیستم عاملشان iOS و اندروید باشد).

Pebble-Time-2

تصویری از ساعت‌های هوشمند Pebble Time 2

محصول سوم ارائه شده Pebble Core یک محصول دیگر برای کنترل سلامتی و تناسب اندام است. این محصول جدید به GPS درونی، Wi-Fi، بلوتوث و اتصال به شبکه مخابراتی ۳G مجهز است. Pebble Core می‌تواند موزیک پخش کند، سرعت و مسافت پیموده شده شما را محاسبه کند، موقعیت‌تان را مشخص کند، پیام‌های صوتی‌تان را ضبط کند و حتی می‌توانید با آن پیام‌های SOS اضطراری بفرستید. ظاهرا باتری آن برای استفاده ۵ ساعت و نیمه مناسب است و قیمت این محصول که در آغاز سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد هم در حدود ۶۹ دلار است.

pebble-core

تصویری از Pebble Core

‌‌

منبع: GSMArena

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه