سه گوشی HTC با اندروید N بروزرسانی می‌شوند

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته کنفرانس سالانه توسعه‌دهنده‌گان گوگل (Google I/O) آغاز شد و بخشی از این کنفرانس هم به صحبت درباره اندروید N گذشت. جدای بحث درباره قابلیت‌های این نسخه جدید اندروید سازگاری با واقعیت مجازی، صفحه‌نمایش حساس به فشار، سرعت بیشتر (۷۵ درصد بیش از نسخه‌های قبلی)،گرافیک بهتر و منوی چند وظیفه‌ای بخشی از قابلیت‌های جدید این نسخه هستند.

گوگل نسخه بتای اندروید N را منتشر کرده و گفته است که نسخه نهایی این اندروید جدید بر روی گوشی‌های نکسوس در تابستان امسال قابل دسترسی است. حال ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که گوشی‌های دیگر چه وضعیتی خواهند داشت و آیا سیستم عامل آنها هم به‌روز خواهند شد و قابلیت استفاده از اندروید جدید را دارند؟

خبر خوب این است که جواب سوال بالا مثبت است البته فعلا برای کسانی که گوشی‌های HTC 10، One M9 و One A9 داشته باشند. شرکت تایوانی HTC در حساب توییتر رسمی‌اش این موضوع را تایید کرده که این سه گوشی هوشمند با اندروید N به روز رسانی خواهند شد. البته هنوز جدول زمانی دقیقی برای این بروزرسانی اعلام نشده است.

منبع: GSMArena

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Ali S

    بیا اینم پشتیبانی htc که sepehr عاشقشه!

    1. sepehr

      htc پشتیبانی خوبی داره جناب جوادی ( بعد از apple البته ) از سامسونگ بهتره حداقل بعدم تو این متن چیز خاصی گفته شده که اینجوری میگی؟؟ نوشته فعلا این ۳ تا

  2. هیمن حدادیان

    سلام
    پس اچ تی سی ۱۰ لایف استایل این نسخه رو دریافت نمیکنه؟؟؟؟
    خیلی حیف میشه که…هنوز نیومده پشتیبانی قطع بشه.

    1. Erfun

      دوست عزیز شرکت htc هیچ برنامه ای برای ورود htc lifestyle به ایران ندارد این گوشی فقط در برخی کشور ها به جای ۱۰ وارد میشود کشور هایی مثل هند و چین. چون لایف استایل نسخه ضعیف شده ی ۱۰ است و شاید اپدیت هایی که برای ۱۰ بیاد برای لایف استایل نیاد

    2. پوریا

      دوست عزیز … به فرض ورود لایف استایل به ایران پشتیبانی خواهد شد … چون دقیقا از سخت افزار A9 استفاده کرده …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه